October 10, 2001
Jag tycker att det är fel att bara rent spontant klaga på ett spel och de som spelar bara för att man själv ogillar det. Finns det något konkret att säga så kan man säga det, annars kan man ju lika gärna låta bli. Jag spelar inte pokémon men jag låter ändå de som tycker att det är kul spela det utan att behöva stå ut med onödiga och dumma kommentarer från mig.
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-11-07 17:48 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-11-07 17:50 ]
June 14, 2001
On 2001-11-07 17:47, Quaero wrote:
Jag tycker att det är fel att bara rent spontant klaga på ett spel och de som spelar bara för att man själv ogillar det. Finns det något konkret att säga så kan man säga det, annars kan man ju lika gärna låta bli. Jag spelar inte pokémon men jag låter ändå de som tycker att det är kul spela det utan att behöva stå ut med onödiga och dumma kommentarer från mig._________________
Hade jag haft en bra dator skulle jag ha skrutit om den här.[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-11-07 17:48 ]
[ Detta Inlägg ändrades av: Quaero den 2001-11-07 17:50 ]
Bra talat som vanligt 😀
*skickar över de 3000 du ville ha*
December 25, 2000
det är sådana som ****e(som antagligen är 14 år, spelar CS hela dagarna, skolkar för att spela cs, lägger in netbus på polarnas datorer och tror att han är l33t) som förstör dessa forum.
pokemon e sköönt, men sen blev det alldeles för stort (vilket iof var mycket bra eftersom det drastiskt minskade risken att nintendo skulle gå samma öde som sega till mötes)
//ViU
*efter att ha funderat lite kom jag på att det skulle vara ett direkt personangrepp om jag skrev ut vem jag syftade på, så jag ändrade det*
2 Guest(s)