July 8, 2001
http://www.pyttekvejk.cjb.net
vi lirar alltid det i skolan 🙂
February 23, 2003
WEEEEEEEE, nu går det bra. Hos oss lägger man in filerna i C:Temp, det funkar, sen så kör vi Q3, lr vi har inte hunnit ladda ner några fler, demo så klart.
Nån som vet ett bra MP demo som man kan ladda ner o köra. Dessutom så går det i 3mb/s o ladda ner vilket demo vi vill, det ni
April 26, 2003
February 23, 2003
skulle tro att vi e 100mbit, lr vi delar 100mbit, för vår ISP ger ut antingen 10 lr 100. Vi kör Q3 o snart UT2k3 på Celeron 1.7ghz, S3 32Mb, 22xmb ram. Lr så har vi PIII 600mhz, 64mb ram, S3 16mb, DVD player (sjukt, varför har man DVD spelare på sina datorer i skolan?)
Justja, på den sidan som jag laddar ner i skolan går det i 3mbit, men om jag laddar ner hemma från samma sida går det i 1, o jag har 10 o 1 dator, så då måste väl skolan ha 100, lr?
June 20, 2002
GoggeL wrote: vilken är dne anligaste uppkoplingen i skolor?? på vår skola går det i minst 1mb/s när man laddar ner nånting.... 😀 men vilken uppkoppling brukar det finnas på de flesta skolor??
Vi har 24 mbit hos oss...
brukar vara fiber/LAN 10-100 mbit på de flesta skolor skulle jag gissa...
förra året brukade vi sitta och lira quake hos oss...
det gick att installera lite här och var på datorerna, men nu är det igenlappat rejält och bara våra egna konton á 10 el. 50 el. 100 MB el. vad det nu är som går att komma åt... 🙁
January 15, 2002
RaZputin wrote: Vår skolas uppkoppling är totalt sämst, på morgonen när nästan ingen är inne på nätverket kan man ladda mer i 👿 30kb/s 👿 detta suger...
Sluta klaga. Våran skola delar på Telias ADSL och man laddar ner i MAX 3 kB/s 🙁 Det är booring!!!!! Sen har vi någon spärr så att man inte kan starta exe filer, men får testa att lägga dom i TEMP mappen 😉
3 Guest(s)