September 16, 2002
Tänkte om ni kunde slänga hit lite feedback på ett litet spel jag gjort.
Syftet var att göra ett spel som bara använder sig av en knapp. Ni behöver dock inte kommentera grafiken eller ljud.
oneButtonGame
1.2Mb
(Jag vet om warp-buggen men vet inte hur jag ska lösa den...)
June 18, 2001
Upptäckte vad jag tror är en bugg. Jag satt på högerväggen fullt uppladdad. Den lilla kulan pendlade från kl 6 till kl 12 och fastnade där, mot väggen. När nästa spelplan kom fram började den om på kl 6 igen, pendlade till kl 12 och fastnade igen...
Detta till skillnad mot att pendla fram och tillbaka trots full kraft och ny spelplan, vilket den gjorde när jag satt på botten.
September 16, 2002
Jerry wrote: Upptäckte vad jag tror är en bugg. Jag satt på högerväggen fullt uppladdad. Den lilla kulan pendlade från kl 6 till kl 12 och fastnade där, mot väggen. När nästa spelplan kom fram började den om på kl 6 igen, pendlade till kl 12 och fastnade igen...
Detta till skillnad mot att pendla fram och tillbaka trots full kraft och ny spelplan, vilket den gjorde när jag satt på botten.
Jo, jag vet precis. Det hör till warp-buggen. Visst hade du tappat Space tidigare vid något tillfälle. Jag kan inte förstå varför detta händer.
Tack så mycket för lite konstruktiv kritik och feedback. 🙂
(Självklart älskar jag även inlägg som bara säger att det är bra också! :D)
1 Guest(s)