September 16, 2002
"Tänkte om ni kunde slänga hit lite feedback på ett litet spel jag gjort."
Syftet var den här gången att göra ett spel som baseras på slumpen och jag vill dra det ganska långt. "Ni behöver dock inte kommentera grafiken eller ljud. "
randomBasedGame
1.2Mb
September 16, 2002
CTH wrote: skoj, kunde kanske vara nåt mer. Men jag vet inte riktigt vad. Sen så lite mer skrämseleffekt när blocken kommer upp vore nog coolt! Man sitter ju lite spänd i väntan på blocket 🙂
Jo, har tänkt på det. Funderar på att göra någon sorts grej, så att hela bilden liksom "fadar" mellan en mörkare och ljusare ton men jag vet inte säkert.
January 15, 2004
randombasedgame wrote:
Filed to initialize drwing surfaces. Please check that your graphics card meets the minimum requirements and that your drivers are up-to-date. IF your graphics card has littel memory, try switching your computer to a lower resolution
Vad är det för systemkrav?
Jag har något Rage II skit från ATI i datorn nu.
September 16, 2002
ren wrote: [quote=randombasedgame] Filed to initialize drwing surfaces. Please check that your graphics card meets the minimum requirements and that your drivers are up-to-date. IF your graphics card has littel memory, try switching your computer to a lower resolution
Vad är det för systemkrav?
Jag har något Rage II skit från ATI i datorn nu.
Ingen aning om jag ska vara ärlig.
John_lz wrote: Den var faktiskt inge skoj. Jag kan ju inte påverka spelet på något sätt och jag har 75% chans till att klara mig varje gång. Blir fort tråkigt. OneButtonGame var mycket bättre.
Näe, jag var inte så förtjust i att använda slump själv men det är en skoluppgift så jag har inte så mycket att säga till om. Bara försöka göra det bästa av situationen. 🙂
Jag hoppas verkligen att en kommande uppgift är "mouse only". 🙂
1 Guest(s)