December 31, 2001
Efter en tids mmorpg testande så är jag fortfarande desperat efter ett spel, hittade inget som jag tyckte va roligt helt enkelt av dem.
Så nu får ni tipsa mig med spel de kategorier jag brukar spela är RTS,FPS,RPG sportspel är lika roligt som att leka med kottar.
Så ge mig tipps på någon spel nu, får gärna vara mmorpg oxå men då ska det va någon som uppfyller mina krav som ni säkerligen har sett i ett par trådar innan.
December 31, 2001
Zzulu wrote: FarCry, Painkiller, Splinter Cell: Pandora tomorrow... Det är dem jag spelat på siståne...Kanske även passar dig.
Farcry= meningslöst slaktande
Painkiller= jadu titta ovan 😀
Splinter cell: mycket bra spel fast redan klarat det.
hyvla fram med tipsen nu jag avlider av tristess
December 31, 2001
Fackamato wrote: SW: KOTOR är jättebra tycker jag, som itne gillar sådana spel annars (RPG osv). 🙂
Jo där har du ett spel som jag förmodligen skulle kunna tycka om, fast starwars temat är inte någon höjdare enligt mig. Har klarat av BG spelen så detta kanske skulle sitta fin ändå.
December 13, 2003
Spinnjonte wrote: Hembrännarspelet online, kommer dock inte ihåg adressen......
Kläm fram adressen nu!
Leta i hjärnkontoret :bok:
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
December 29, 2003
Här är det.
Mycket fett hembrännarspel.
http://www.geocities.com/hbspelet/
January 22, 2004
March 10, 2003
Metal Gear Solid 2 (Substance) finns för PC och är riktigt billigt på de flesta ställen.
Kul är det med, Iaf tycker jag det är bättre än splintercell 1.
SC2 har jag inte spelat ännu.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
2 Guest(s)