October 24, 2002
Minns förut nÀr man kunde spela beta 5.2 igenom att patcha sitt Half-life (ni vet hur det var innan steam). Men hur Àr det idag? GÄr det att spela beta 5.2 eller möjligen lÀgre beta? 6.x var visserligen ocksÄ ganska kul, men 5.2 med kikarsikte pÄ colten slog allt
Cs-community har blivit sÄ förstört nu och hoppas att ifall det finns ett 5.2-community sÄ kanske det Àr lika hÀrligt som det var förut
SÄ sitter nÄgon inne med information?
đ
July 4, 2003
Vet dock inte var, men vet att man kunde ladda ner alla versioner till Counter-Strike och köra dem ifrÄn Steam. Tror jag sÄg det pÄ http://www.counter-strike.nu för ett tag sen.
October 24, 2002
Men won Àr ju vÀck och hade velat spela över internet, via ex Steam, hitta mod sÄ man kan spela 1.3 under steam, vill dock ha Àldre. Hitta Àven Retrocs funkade ocksÄ, men det kan inte vara nÄgot gammalt cs det dÀr, kanske 1.0 som absolut Àldst, nog inte ens sÄ gammalt...
Vill ha Ă€ldre! đ
March 10, 2003
Teoretiskt borde det gÄ att exevera betor under Steam.
Orkar dock inte kolla detta nu, dessutom vet jag inte var man fÄr tag i
de tidigare Betorna.
Vet nÄgon en sida med alla betor skulle jag bli vÀldans glad iaf.
Det finns inte pÄ antika spetidnings skivor dÄ ? (finns det nÄgon som samlar sÄdana ?)
âNever argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.â
2 Guest(s)