December 25, 2000
http://www.guildwars.com/previ.....fault.html
Vad jag förstått är det bara att ladda ner och spela 🙂
Och från mina erfarenheter från E3 betan så tycker jag att det är helt klart värt, jag tänker iaf inhandla storpack med cola imorgon och sätta mig och spela hela helgen 🙂 Billigare än att gå på krog och annat tråkigt ^_^
January 26, 2003
yeah det verkar ju riktigt kul 🙂 älskar spel med magi n shit 🙂
det ska tankas 🙂
edit: ååh, men va fan... kan man inte spela nu 🙁 jobbigt o vänta 🙂
edit2: haha vad fan är det för språk man kan välja i options... Swedish chef 😀
edit3: wohoo, ingen månadsavgift på detta mmo-spelet 🙂 då kanske man kan spela det utan att bli fattig 🙂
om det är kul dvs
February 25, 2003
Etheral wrote: hm, jag är inne nu (tror jag) och spelar men det verkar bara vara jag inne eller något =/
skrev i chatten (tror jag igen) men ingen svarade =/
edit: nu hittade jag alla 🙂
okej hur kom du in? skulle väl börja den 29de?
edit: såg just att den hade öppnat 😀 yay nu ska d liras
January 26, 2003
Jozzo wrote: [quote=Etheral]hm, jag är inne nu (tror jag) och spelar men det verkar bara vara jag inne eller något =/
skrev i chatten (tror jag igen) men ingen svarade =/
edit: nu hittade jag alla 🙂
okej hur kom du in? skulle väl börja den 29de?
edit: såg just att den hade öppnat 😀 yay nu ska d liras
mjo, jag vet. Blev också lite förvånad 🙂
December 25, 2000
Satt och spelade hela natten igår 🙂 Låg en bra bit före de flesta märkte man, för när man kom till nya områden såg man bara en eller två andra personer förutom ens egen grupp 🙂
De satte igång en dag tidigare än annonserat för de som undrar.
Hade tur och fick ner det innan alla andra så det gick snabbt, runt 4 igår kväll gick det dock i typ 10 kB/s 🙂 Läste att de skulle ha fixat det nu, ska fortsätta spela så fort jag kommer hem.
Om det är folk som vill köra tillsammans så säg till här så kan vi ta och lira lite senare ikväll.
March 23, 2004
spelade det idag och jag tycker det är konstigt, fattar inte riktigt hur det funkar och jag orkar nog inte sätta mig in i det heller. Kunde inte ens döda ett litet fjuttigt monster i början för man får ju inget vapen när man börjar. Fick till slut död på det med någon eld magi som jag inte fattade hur jag gjorde. Lite besviken blir jag efterssom jag har längtat efter det där spelet ett tag nu 🙁
November 6, 2001
Jaha, då var det lilla roliga slut. (Orkar inte sitta och spela tills de stänger servrarna :P)
Köpslog som en galning de sista timmarna och fick precis råd med den väst som jag trånat efter hela helgen, och så blir man ändå av med allting :/
Aja, roligt var det iaf, speciellt med en bra grupp att spela med.
Vi ses igen nästa år när spelet släpps, har haft det förbokat sedan E3 😀
1 Guest(s)