Efter Steams sommarrea har vi beslutat oss för att starta en ny grupp på speltjänsten för alla trogna NH:are. Vi hade en grupp tidigare som var startad av användare men som inte var aktiv, nu är tanken att vi ska köra en liten nystart och förhoppningsvis få lite bättre ös i gruppen också. 😉
Så alla steam-användande NH:are är välkomna att gå med i vår NHW-grupp på steam. Det är dags att ena våra styrkor, inte minst eftersom jag själv säkert kommer behöva uppbackning i både det ena och andra liret.. 😀
Ni hittar NordicHardwares Steam-grupp här!
Steam Community :: Group :: NordicHardware (NHW.se)
Tekniknörd som gillar att träna.
July 30, 2010
Spelar nästan bara Left 4 Dead och Skyrim som är steamspel. Jag lade till gruppen i min samling i alla fall. Kallar mig Lone Wolf som steamnamn
Edit
Spel jag har på steam:
Day Of Defeat Source Splade spelet ganska mycket förr, men numera ligger det och samlar damm
Dirt 2 Följde med grafikkortet jag köpte. Har testat spelet en gång och jag styr som en kråka :p
The Elder Scrolls V: Skyrim Spelar detta mest av alla spel för tillfället
Left 4 Dead Spelar ganska mycket
Ser bra ut, har fått lite nya medlemmar i gruppen i alla fall! Jag spelar inte heller så mycket då tiden sällan räcker till, men alltid roligt om man råkar springa på några liksinnade i något spel 🙂
Tekniknörd som gillar att träna.
2 Guest(s)