January 17, 2002
Köper ni Starwars Galaxies så kom ihåg att: Säga upp era sociala kontakter, dra ur telefonen (Vem som än ringer stör) och lås dörren, för ni kommer fan inte att slita er i första taget!
Köpte det i förrgår och har inte gjort annat än att spela! Det är så sinnessjukt beroendeframkallande, för att inte tala om stämningen i spelet och alla funktioner (Se: Egna fordon, tex Landspeeder/Speedbike, expansionen kommer att inkludera egna rymdskepp)
You wont be dissapointed om du köper det!
(Join the dark side!)
December 18, 2002
m00pid00 wrote: http://www.webhallen.com/prod......p?id=10972
ok... var juh inte så farligt :eye:
December 18, 2002
spartacus wrote: [quote=blankyboy]Jag har också galaxies och det är så in i h()=/=() beroende framkallande! Har haft det ett tag och det finns så mycket att göra att det är aldrig tråkigt. Köp den, det är den värt!
Vadå den? Den spelet? Det spelet heter det juh.
nödvändigt inlägg?!........................
August 15, 2002
GooGeL wrote: [quote=spartacus][quote=blankyboy]Jag har också galaxies och det är så in i h()=/=() beroende framkallande! Har haft det ett tag och det finns så mycket att göra att det är aldrig tråkigt. Köp den, det är den värt!
Vadå den? Den spelet? Det spelet heter det juh.
nödvändigt inlägg?!........................
Lika nödvändigt som ditt.
January 17, 2002
Jiggly wrote: Nej usch, onlinespel som man behöver betala nån månadskostnad för är inte min grej. Bara ännu en utsugningsgrej av pengar från utvecklaren, hade det inte räckt att sälja bara spelet till ett dyrare pris? :arg:
Fattar du inte att det kostar jävligt mycket att underhålla spelet? Man måste få en stadig inkomst från spelarna för att kunna underhålla spelet med uppdateringar osv.
2 Guest(s)