November 19, 2002
När jag spelar Warcraft 3 på bnet så hänger sig spelet efter ett tag, ungefär 5 minuter. Allt ljud hakar även upp sig. Efter några sekunder så kommer det upp en blåskärm där det står bl.a. "dumpning till fysiskt minne" och så räknar den. Man kan inte göra någonting alls förutom att trycka på resetknappen på datorn. Jag har laddat hem dom senaste drivrutinerna för grafikkortet och formaterat om hårddisken, problemet försvinner ändå inte. Jag skulle väldigt gärna vilja veta vad som orsakar detta och hur man förhindrar att det händer igen.
November 19, 2002
DEEPBLUE wrote: ja jag antar nu .. bättre köpa ny graffe då funkar bra med spel .
finns nån billigt graffe . kyro 2 så gamla svag bättre ta kraftigt mer än kyro2 .
Men jag vet ju inte vad som är fel, tänk om jag köper ett nytt grafikkort och sen är det fortfarande samma problem?
Hauk: Pröva? 😛
March 6, 2003
nää jag tror inte att göra igen problem med graffe . säker bättre graffe klarar av allt spela utan problem sen.
jag har gjort samma som du . när jag spela racingbil kommer hänger sig . då jag ta ut drivers tog bort sen jag ta från nvidias hemsida och ladda upp så jag install den allt funkar bra utan problem.
du kan köpa bättre graffe geforce 4ti 4200 eller radeon 9600 pro 128 mb . nästa lika pris .
om du har råd med den .
1 Guest(s)