March 1, 2001
Hejsan! De e så att jag ska upp till branäs å åka skidor över helgen och då e det bra å ha nått å göra på den 80 mil (tur å retur gbg) långa resan samt på kvällarna (ska inte ut å dricka öl, sparar pengar)
Finns det nått kul rpg typ Final Fantasy, Secret Of Mana eller Zelda till game boy advance. Vet att gamla A link to the past givits ut till GBAn men det har man ju spelat igenom en sådär 20 gånger..:)
E GBA skärmen självlysande? Fått för mig att den inte e det...på det sättet var ju game gear grym 🙂
//visse
November 22, 2001
Skärmen beror på om du köper vanliga GBA eller GBA SP. Sp är den vikbara modellen som är lite dyrare, den har lysande skärm och uppladdninsgbart batteri.
Jag har den gamla modellen och föredrar den eftersom mina stora händer inte kom överrens med sp-modellen.
Golden Sun 1 och 2 är ganska lika final fantasy, har själv bara 1'an vilket är riktigt bra. Har hört att 2'an är lika bra.
Sword of mana är oxo nå't liknande men jag tror inte det är släppt i sverige än.
September 15, 2003
March 1, 2001
äntligen lön 🙂 har levt på 300 kr sen den 7e typ..:) mindre lustigt..barkis, nudlar å blaskig saft sista veckan typ..huuu! Men idag ska jag åka till nordstan å backaplan å kolla gba sp 🙂 Golden Sun såg ju sällsynt gulligt ut så det ska jag bannemej ha 🙂
Ska bli kul med lite goa konsollspel efter alla själlösa pc-titlar med flashig grafik..:) I väntan på HL2 hehe
BearznaiL: samma här, nästan iaf..tjejen har en stuga i sysslebäck så vi bor gratis. Kostar det inte mer än liftkort+buss så är det lätt värt å åka iväg en helg..gör ju lätt av med dom pengarna på stan annars ändå..:P
ha det gött alla nh:are!
2 Guest(s)