January 11, 2002
hjäääääääääääääääääääääälp!!!
spelet är grymt men asså såhär:
jag hoppar mellan balkongerna i början, smyger mig förbi mannen som pratar i telefon och in i huset, flyttar på tavlan, grejar med datorn, går ut genom dörren, åker lina till nästa tak, tar mig ner i hisschaktet, låser upp dörren, MEN SEN?!! jag har sprungit runt på gatorna där huuur länge som helst fattar inte var jag ska?? jag har hittat det lilla hålet till ett litet rött rum och grejat med datorn där, men jag fattar inte vart jag ska??! nån som klarat det eller?!
//tacksam för hjälp 😉
January 11, 2002
Liquide wrote: Efter att du har pillat med datorn i det röda rummet så öppnas en port, en vakt går igennom, skit i honnom och fortstätt igennom porten, sen är det bara gå längst gatan tills du kommer till ett slut så går du till höger.
Sen får du tänka själv 🙂
men asså: jag går där längs gatan så kommer man till där det första demot börjar ju, men där är ju en stor ful låst grind som man inte kommer igenom??
April 30, 2001
[PITA wrote: Neo][quote=Liquide]Efter att du har pillat med datorn i det röda rummet så öppnas en port, en vakt går igennom, skit i honnom och fortstätt igennom porten, sen är det bara gå längst gatan tills du kommer till ett slut så går du till höger.
Sen får du tänka själv 🙂
men asså: jag går där längs gatan så kommer man till där det första demot börjar ju, men där är ju en stor ful låst grind som man inte kommer igenom??
Du har ju svarat dig själv, det första demot började på andra sidan, då ska du ju ditt på nått sätt 😉
Du ska inte gennom grinden.
June 17, 2002
[PITA wrote: Neo][quote=Liquide]Efter att du har pillat med datorn i det röda rummet så öppnas en port, en vakt går igennom, skit i honnom och fortstätt igennom porten, sen är det bara gå längst gatan tills du kommer till ett slut så går du till höger.
Sen får du tänka själv 🙂
Hmm.. Asså.. Jag vet nån som inte ska lira detta spel... inget för dig om du inte ens klarar av at fatta att du ska över till andra sidan genom att hoppa höver muren längre ner på gatan...
Ett råd till dig e att lira nåt annat spel.. där man inte brhöver tänka... UT2003 skulle passa dig...=)
January 11, 2002
jo men jag fattade nog att man inte skulle genom grinden ska du se 😉 , och att man skulle till andra sidan, fattade bara inte hur... jag tyckte jag hoppade alla ställen man kunde på muren, (typ längst bort o på nån soptunna osv) men hittade inte rätt ställe första gången jag körde.....
TEH WAJN, jag ska varva spelet när det kommer ut tro mig, det ooordnar ska du se.... 😀
June 17, 2002
[PITA wrote: Neo]jo men jag fattade nog att man inte skulle genom grinden ska du se 😉 , och att man skulle till andra sidan, fattade bara inte hur... jag tyckte jag hoppade alla ställen man kunde på muren, (typ längst bort o på nån soptunna osv) men hittade inte rätt ställe första gången jag körde.....
TEH WAJN, jag ska varva spelet när det kommer ut tro mig, det ooordnar ska du se.... 😀
Hmm... Ja du... Man brukar inte lira ett spel en gång o sen gå ut o fråga hur man gör... man sitter o testar sig fram 1000000ggr först... sen frågar man...
Men lycka till med att varva det om du frågar efter sånahär fråger du har ställt här...
June 17, 2002
[PITA wrote: Neo]men va du lipar!! du ska få screenshot från när jag klarar sista banan, jag lovar dig även om allt går åt h-lvete ska jag varva det baaara så jag kan visa dig mkay 😉 bra då säger vi så
HAHA...=)
Gör så du...=) när blir det då?? år 2005??=) HAHA...=)
Äh... vem bryr sig.. var bara ett förslag att inte hålla på med dessa spel när du inte kan komma en simpel sak som att hoppa över en mur där det nästan e som trapsteg över...=)
February 1, 2002
ThaMole wrote: [quote=[PITA]Neo]men va du lipar!! du ska få screenshot från när jag klarar sista banan, jag lovar dig även om allt går åt h-lvete ska jag varva det baaara så jag kan visa dig mkay 😉 bra då säger vi så
HAHA...=)
Äh... vem bryr sig.. var bara ett förslag att inte hålla på med dessa spel när du inte kan komma en simpel sak som att hoppa över en mur där det nästan e som trapsteg över...=)
Du har så fel, varför hålla sig från ett spel bara för man inte hittar?
June 17, 2002
Starscream wrote: [quote=ThaMole][quote=[PITA]Neo]men va du lipar!! du ska få screenshot från när jag klarar sista banan, jag lovar dig även om allt går åt h-lvete ska jag varva det baaara så jag kan visa dig mkay 😉 bra då säger vi så
HAHA...=)
Du har så fel, varför hålla sig från ett spel bara för man inte hittar?
Har du läst alla mina o hans inlägg???
isf fattar du väll att det jag menar är han ska hålla sig borta från detta spel pga han inte kan lösa probelm o frågar vad man ska göra efter 1-2 försök...
January 11, 2002
HAHAHAHAHAH jag ska nog visst spela skitspelet...
SÅHÄR VA DET: jag hade ju gjort helt rätt från början, ENDA grejen varför jag inte klara skiten var för att jag inte vissta att man kunde göra s.k. dubbelhopp...
jag gick ju till den där jävla soptunnan första gången jag kom till grinden, sen försökte jag hoppa där 500 ggr för att komma över.... moget liksom att man måste göra special ultra move för att klara sig över... inte så lätt o veta att man kan göra dubbelhopp ska du se...
så du kan gå å lipa på nån annan i nån annan tråd nu thamole... o försök o skaffa dig liite jävla bättre attityd... du kommer inte långt med att bara lipa på alla som inte lyckas med nått första gången...
June 17, 2002
[PITA wrote: Neo]HAHAHAHAHAH jag ska nog visst spela skitspelet...
SÅHÄR VA DET: jag hade ju gjort helt rätt från början, ENDA grejen varför jag inte klara skiten var för att jag inte vissta att man kunde göra s.k. dubbelhopp...
jag gick ju till den där j**la soptunnan första gången jag kom till grinden, sen försökte jag hoppa där 500 ggr för att komma över.... moget liksom att man måste göra special ultra move för att klara sig över... inte så lätt o veta att man kan göra dubbelhopp ska du se...
så du kan gå å lipa på nån annan i nån annan tråd nu thamole... o försök o skaffa dig liite j**la bättre attityd... du kommer inte långt med att bara lipa på alla som inte lyckas med nått första gången...
Ok att du inte hade kommit på Dubbel hoppet... men gillar inte att du går o frågar hur man gör på ett problem lösar spel efter 1-2 försök...
FFS!!!:. PEACE!!!
January 11, 2002
ThaMole wrote: [quote=[PITA]Neo]HAHAHAHAHAH jag ska nog visst spela skitspelet...
jag gick ju till den där j**la soptunnan första gången jag kom till grinden, sen försökte jag hoppa där 500 ggr för att komma över.... moget liksom att man måste göra special ultra move för att klara sig över... inte så lätt o veta att man kan göra dubbelhopp ska du se...
så du kan gå å lipa på nån annan i nån annan tråd nu thamole... o försök o skaffa dig liite j**la bättre attityd... du kommer inte långt med att bara lipa på alla som inte lyckas med nått första gången...
Ok att du inte hade kommit på Dubbel hoppet... men gillar inte att du går o frågar hur man gör på ett problem lösar spel efter 1-2 försök...
FFS!!!:. PEACE!!!
uhm kan du läsa mina inlägg eller?? jag har aldrig sagt nått om 1-2 försök... jag posta ju här för att jag stod där o hoppa typ en halvtimma utan att klara det.. blev ju desperat ju!!
September 12, 2001
ThaMole wrote: [quote=[PITA]Neo]men va du lipar!! du ska få screenshot från när jag klarar sista banan, jag lovar dig även om allt går åt h-lvete ska jag varva det baaara så jag kan visa dig mkay 😉 bra då säger vi så
HAHA...=)
Din attityd här i detta inlägg tycker jag inte om..lägg ner det och klanka inte ner på andra!
I annat fall kan det bli konsekvenser...detta är en tillsägelse och ser jag dej skriva fler liknande inlägg så åker du på en varning.
June 17, 2002
skiroy wrote: [quote=ThaMole][quote=[PITA]Neo]men va du lipar!! du ska få screenshot från när jag klarar sista banan, jag lovar dig även om allt går åt h-lvete ska jag varva det baaara så jag kan visa dig mkay 😉 bra då säger vi så
HAHA...=)
Din attityd här i detta inlägg tycker jag inte om..lägg ner det och klanka inte ner på andra!
I annat fall kan det bli konsekvenser...detta är en tillsägelse och ser jag dej skriva fler liknande inlägg så åker du på en varning.
Jasså.. så nu får man inte ens stå för sin mening??... Jävla diktatur forum!!... Men... aja.. eftersom som du e Hitler på detta forum o om jag vill stanna här så ska jag väl vara snäll (enligt din mening, jag tycker bara att jag säger min mening)... o så ligger det ju för fan lite ironi i det hela... men sånt fattar inte ni modar... med det e ert prob...
2 Guest(s)