Splinter cell, det andra demot|Page 2|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Splinter cell, det andra demot
skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
sp_UserOfflineSmall Offline
276551
February 23, 2003 - 12:12 am
sp_Permalink sp_Print

ThaMole wrote: Jasså.. så nu får man inte ens stå för sin mening??... j**la diktatur forum!!... Men... aja.. eftersom som du e Hitler på detta forum o om jag vill stanna här så ska jag väl vara snäll (enligt din mening, jag tycker bara att jag säger min mening)... o så ligger det ju för fan lite ironi i det hela... men sånt fattar inte ni modar... med det e ert prob...

Trevligt...nu har man blivit kallad för Hitler också <-----ser du ironin? Du är givetvis fri att ha åsikter men vissa åsikter är kanske bäst att behålla för sig själv.Nog förstår och begriper vi vad ironi är och vi har inga problem alls med det. Vad du däremot bör tänka på är att behandla andra som du själv vill bli behandlad.

MULLVADEN
Member
Medlem
Forum Posts: 4226
276585
February 23, 2003 - 2:14 am
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote:

Vad du däremot bör tänka på är att behandla andra som du själv vill bli behandlad.

Ja... o det gör jag oxå...
Dom som jag svarar på ett (som du kallar otrevligt sätt) har jag mina anledningar till... Alltså free speatch... JAg ger snubben ett råd... som jag fortfarande står för...

Jag har skrivit MYCKET hjälpsamma inlägg.. JAg e fan bara "EVIL" lite då o då när jag blir lack på folk.. Men jag vet inte.. du kanske bara ser det ondskefulla i mig... o alla andra... så när man skriver 1000000 snälla inlägg o 1-5 evil inlägg så blir man varnad för banning... Va fan e det för stil.. det e väl en jävla skillnad om jag hackade på alla i hela forumet eller hur.!!!....

Linuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 453
276710
February 23, 2003 - 3:03 pm
sp_Permalink sp_Print

ThaMole wrote: free speatch

freedom of spell?

freedom of speech heter det nog ändå om du hade gått på engelskalektionerna 😮

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 135
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL