December 31, 2001
snyde wrote: När jag kör SWG_Trial_GSI_2.EXE och har fixat key och allt så står det att det inte finns utrymme på C. Antar att det är då installationsprogrammet packas upp. Jag har inte 2GB ledigt på C, hur fan ska jag göra då?
du får flytta din temp map, hur vet jag dock inte.
August 20, 2001
snyde wrote: Aldrig i livet att jag orkar vänta på fileplanet. Finns det mirrors nånstans?
/Edit: Trevligt, nu verkade de ha öppnat en ny server, men det går anallångsamt. Finns det mirrors någonstans? 🙂
Du vet att deras nya download-tjänst har resume... Alltså om du stänger av nedladdningen och sedan sätter igång den dagen efter så slipper du sitta i kö, för nedladdningen sätter igång direkt.
Så blev det på min dator i alla fall 🙂
Ska installera det ikväll... WEEE!
July 29, 2003
snyde wrote: När jag kör SWG_Trial_GSI_2.EXE och har fixat key och allt så står det att det inte finns utrymme på C. Antar att det är då installationsprogrammet packas upp. Jag har inte 2GB ledigt på C, hur fan ska jag göra då?
Ligger installationsfilen på C-disken?
om inte, så lägg den i den disken du ska installera på och testa
December 31, 2001
Hans-Erik wrote: [quote=snyde]När jag kör SWG_Trial_GSI_2.EXE och har fixat key och allt så står det att det inte finns utrymme på C. Antar att det är då installationsprogrammet packas upp. Jag har inte 2GB ledigt på C, hur fan ska jag göra då?
Ligger installationsfilen på C-disken?
om inte, så lägg den i den disken du ska installera på och testa
funkar inte så den packar upp alla filerna i temp på C: och sen kör installen därifrån.
July 29, 2003
Nu har jag fått igång mitt spel 🙂
Jag har kört i några timmar. Jag irriterar mig på att jag aldrig träffar saker när jag skjuter på odm små irriterande djuren som hoppar runt.
Finns det nått man kan göra så man blir mer träffsäker?..
Sen måste jag ha ett fetare gevär/pistol...
July 17, 2002
Hans-Erik wrote: Nu har jag fått igång mitt spel 🙂
Jag har kört i några timmar. Jag irriterar mig på att jag aldrig träffar saker när jag skjuter på odm små irriterande djuren som hoppar runt.
Finns det nått man kan göra så man blir mer träffsäker?..Sen måste jag ha ett fetare gevär/pistol...
Womp-rats, Diseased Nunas och Flesh Eating Shubas är bra saker att börja med innan man gainat några boxar.
Ta en som ser ensam ut, skjut på den, om du märker att du börjar förlora för mycket liv tar du Burst Run och springer därifrån. Återvänd sedan och döda den.
Du får XP efter hur mycket skada du har gjort på fienden, och XPn delas ut när fienden är död.
EDIT: Glöm inte att bli novis i det yrke du vill lära dig, t ex Marksman för pistol, gevär, karbin, eller Brawler för handgemängsfärdigheter.
Novis blir du hos en NPC-trainer, de finns lite överallt i alla städer.
December 31, 2001
Hans-Erik wrote: Nu har jag fått igång mitt spel 🙂
Finns det nått man kan göra så man blir mer träffsäker?..Sen måste jag ha ett fetare gevär/pistol...
Desto mer du använder ett vapen desto mer exp får du av det.
Är du tex scout så får du träna upp dig för marksman oxå för att få vapen skills.
sen är det bara att använda det vapen du vill använda så mycket som möjligt eller kanske vapen sorten rättare sagt.
December 31, 2001
ViperBoyy wrote: skit spel lirade den där free trial förut...lite kul va de men helt sjukt..man kan typ gå rätt upp för en berg vägg som lutar 89grader!!!
Haha om du avgör om ett spel suger på grund av det så borde du inte få spela spel.
RPG behöver inte ha den bästa fysik motorn och massa kraffs, en bra storie och saker att göra räcker i många många tim längre än en bra fysik.
Återgå till farcry du.
1 Guest(s)