July 17, 2002
DiDi wrote: Seriöst? Finns det riktiga missions eller springer man bara runt och gör de här småmissions hela tiden?
Det finns småmissions man kan göra för att tjäna lite cash eller få lite xp. Eller så gör man som idioterna och gör bara sådana för att tjäna massa cash och massa xp, men det är ju skitsurt och tillför inget till spelet.
Sedan finns det lite större "Theme Parks", som i princip varje "faction" har. En faction är t ex Imperiet, Rebellerna eller mer personspecifikt, som Princessan Leias theme park om man är rebell, Darth Vaders om man är imperial, men så kan man också frilansa och göra t ex Jabba the hutts uppdrag. Det finns massor av sådana, och om man läser texten istället för att bara se uppdraget för vad det är "åk dit, döda en snubbe, åk tillbaka" så kan det vara riktigt skoj.
Sedan finns det också en del lite större saker som den senaste "Corellian Corvette" eller den lite äldre "Imperial Warren" där man MÅSTE vara en större grupp som åker ner och kämpar för att klara uppdraget.
Jag spelar på Chimaera
November 4, 2003
Death On Wings wrote: [quote=ViperBoyy]skit spel lirade den där free trial förut...lite kul va de men helt sjukt..man kan typ gå rätt upp för en berg vägg som lutar 89grader!!!
Haha om du avgör om ett spel suger på grund av det så borde du inte få spela spel.
RPG behöver inte ha den bästa fysik motorn och massa kraffs, en bra storie och saker att göra räcker i många många tim längre än en bra fysik.
Återgå till farcry du.
fy för farcry har redan klarat de o då e de tråkigt 🙄 lirar WC3 & Chaser & Halo nu
December 31, 2001
ViperBoyy wrote: [quote=Death On Wings][quote=ViperBoyy]skit spel lirade den där free trial förut...lite kul va de men helt sjukt..man kan typ gå rätt upp för en berg vägg som lutar 89grader!!!
Haha om du avgör om ett spel suger på grund av det så borde du inte få spela spel.
RPG behöver inte ha den bästa fysik motorn och massa kraffs, en bra storie och saker att göra räcker i många många tim längre än en bra fysik.
Återgå till farcry du.
fy för farcry har redan klarat de o då e de tråkigt 🙄 lirar WC3 & Chaser & Halo nu
starcraft är det enda rätta RTS liret.
August 20, 2001
The Whistler wrote: [quote=DiDi]Seriöst? Finns det riktiga missions eller springer man bara runt och gör de här småmissions hela tiden?
Det finns småmissions man kan göra för att tjäna lite cash eller få lite xp. Eller så gör man som idioterna och gör bara sådana för att tjäna massa cash och massa xp, men det är ju skitsurt och tillför inget till spelet.
Sedan finns det lite större "Theme Parks", som i princip varje "faction" har. En faction är t ex Imperiet, Rebellerna eller mer personspecifikt, som Princessan Leias theme park om man är rebell, Darth Vaders om man är imperial, men så kan man också frilansa och göra t ex Jabba the hutts uppdrag. Det finns massor av sådana, och om man läser texten istället för att bara se uppdraget för vad det är "åk dit, döda en snubbe, åk tillbaka" så kan det vara riktigt skoj.
Sedan finns det också en del lite större saker som den senaste "Corellian Corvette" eller den lite äldre "Imperial Warren" där man MÅSTE vara en större grupp som åker ner och kämpar för att klara uppdraget.
Jag spelar på Chimaera
Ok... Du vill inte ge mig lite tips hur man kommer till dessa "theme parks" och större missions???
July 17, 2002
DiDi wrote: [quote=The Whistler][quote=DiDi]Seriöst? Finns det riktiga missions eller springer man bara runt och gör de här småmissions hela tiden?
Jag spelar på Chimaera
Ok... Du vill inte ge mig lite tips hur man kommer till dessa "theme parks" och större missions???
De flesta av de här ligger som POI (Point of Interest) i din datapad (ctrl + D). Om du är imperial så kan du dra till Emperor's Retreat på Naboo. Dubbelklicka bara på den POIn så får du en waypoint dit.
Jabbas Palace är också en POI tror jag (på Tatooine), likaså Imperial Warren (på Dantooine, men den är farlig!)
Titta runt lite, fråga folk, åk till de större sevärdheterna och snacka med olika NPCer... Det öppnar möjligheter. =)
Lycka till!
June 6, 2002
http://miztah.gotwow.net/SWG_T....._GSI_2.EXE
Denna funkar
May 19, 2003
Th@ViP wrote: http://nagano.trajectori.com/ice_man.wmv
HAHAH!! Fan har inte skrattat så här mycket på länge!! Kung musik också! Tycker synd om dom som inte hört Vanilla Ice förut, för denna film är ett måste!! 8) 😀 😀 :hb:
January 13, 2004
Wee jag skapade ett konto idag och vad händer efter en dryg timme? Jag ställer en nybörjarfråga till nån snubbe och han ger mig 36k cash och ett tuskan rifle eftersom det var hans sista dag. hihi det e så gött 😀
edit: surt bara att det ska vara så "#¤%# LAGGIGT! Fattar inte att folk verkligen betalar en månadskostnad för såna sugservrar.
August 20, 2001
Boomhauer wrote: Wee jag skapade ett konto idag och vad händer efter en dryg timme? Jag ställer en nybörjarfråga till nån snubbe och han ger mig 36k cash och ett tuskan rifle eftersom det var hans sista dag. hihi det e så gött 😀
edit: surt bara att det ska vara så "#¤%# LAGGIGT! Fattar inte att folk verkligen betalar en månadskostnad för såna sugservrar.
1. Tråkiga att få så mycket direkt...
2. Det laggade som tusan för mig också, tills jag satte ner grafiken...
January 13, 2004
DiDi wrote: [quote=Boomhauer]Wee jag skapade ett konto idag och vad händer efter en dryg timme? Jag ställer en nybörjarfråga till nån snubbe och han ger mig 36k cash och ett tuskan rifle eftersom det var hans sista dag. hihi det e så gött 😀
1. Tråkiga att få så mycket direkt...
2. Det laggade som tusan för mig också, tills jag satte ner grafiken...
Nej jag tycker inte det var tråkigt. Testade ett uppdrag för 500 spänn innan och det var ju helt omöjligt att klara, så hur sjutton skulle man då få pengar tidigare i spelet? Fick ju inga experience points eller nåt sånt.
Hans-Erik: Jag kör också på en europa server menjag tror den heter chimeara-europe
July 29, 2003
Det är sant att det nästan är omöjligt att klara ett mission med den stadard cdef-vapnet. Jag brukar oftast gå kanske 10 i grupp då man kan gå på större och svårare saker.
När man går och dödar svårare creatures typ Mountain Squills så får jag oftast 2000+i rifle exp, jämfört med vanliga småsaker utanför staden som man får 20-100 på...
1 Guest(s)