January 12, 2003
Det är så att jag har krashat på den där planeten med ebonhawk. Du vet den med det där templet. Jag är inne i den där templet har resat hela på dark jedis. Nu har ja gått ner till den andra våningen resat där med. men när ja ska gå vidare vid en dörr med en massa platter på golvet jag vet inte va d ska vara för pathern för att dörren ska öppna sig kan någon hjälpa mig snälla??? 🙁
November 29, 2001
V-LO wrote: Det är så att jag har krashat på den där planeten med ebonhawk. Du vet den med det där templet. Jag är inne i den där templet har resat hela på dark jedis. Nu har ja gått ner till den andra våningen resat där med. men när ja ska gå vidare vid en dörr med en massa platter på golvet jag vet inte va d ska vara för pathern för att dörren ska öppna sig kan någon hjälpa mig snälla??? 🙁
du ska färga alal i samam färg helt enkelt
ett tips är att byta karaktärer medan du står på en platta
att bara använda en karaktär är onödigt svårt
January 20, 2003
Jag gjorde såhär: Gick in i rummet sprang runt som en galning utan någon lycka , försökte hitta lösningar på google osv kom fram till att man typ måste rita ett H.
Om du springer bort från rummet så ska resten av ditt party stanna kvar så att du fritt kan springa i rummet ensam.
Sen försöker du göra ett "H" alltså springa på plattorna i ett H mönster.
August 27, 2003
V-LO wrote: det funkade inte att springa i ett H ???
Johodå! det funkar alldelens utmärkt. Du ska börja från den rutan som byter färg på alla rutor och sen bara kuta rätt fram. Sen så ska du BACKA till den mittersta rutan och kuta över till den andra sidan, sen är det bara att göra samma procedur igen med att backa osv.
1 Guest(s)