StarCraft II: Wings of Liberty [Officiell forumstråd]|Page 2|Spel & Gaming|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
StarCraft II: Wings of Liberty [Officiell forumstråd]
MooDHooD
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 92
sp_UserOfflineSmall Offline
1254090
August 20, 2010 - 12:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Imponerande fula bunkrarna var i (pre?)alfan nu när man ser gamla bilder igen... 😛

Anton Karmehed
Admin
Forum Posts: 8376
1254099
August 20, 2010 - 2:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Lirade aldrig alpha eller beta versionen så det vet jag inget om 🙂 Men har inte tröttnat ännu och har klarat 16 uppdrag som far + hela protoss grejen. Måste säga att jag gillar det faktiskt.
Passar på med en fråga, är siege tanks lika kraftfulla i multi som i singel player? Magiska på det där uppdraget när man defendar varje natt, speciellt uppgraderade. 😉

Johan Karlsson
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1947
1254530
August 31, 2010 - 3:59 pm
sp_Permalink sp_Print

Lirade lite beta. Sen har jag inte gett mig på det. Känns inte som jag vill ta tid till det när jag är i Peking i höst... + att min bärbara med T7100 och ett mobility HD2400 inte uppskattar spelet. Det går, men det ser för jävlig ut. Då är ettan snyggare!

Men sen ser man någon match live och så blir man jävligt sugen! 😛

nuttson
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 31
1254644
September 3, 2010 - 8:52 am
sp_Permalink sp_Print

Själv tycker jag det är ett klockrent spel:). Har inte lirat 1an men har lirat snart 500 games online på starcraft 2 och kan bara säga att det är beroende framkallande :). Hur kul som helst speciellt om man har kompisar och lira med också:)

Anton Karmehed
Admin
1254648
September 3, 2010 - 9:45 am
sp_Permalink sp_Print

Jag har lirat hela singelplayer nu och måste säga att jag är nog positivt överraskad. De har byggt upp det jäkligt bra med allting runt själva uppdragen, Blizzard är ju som vanligt kungar på cut scenes där både action och humor finns med. Själva "världen" eller rättare sagt skeppet och andra platser man bor på gör också sitt till för att suga in en i spelet. Känner mig verkligen sugen på att fortsätta med tvåan nu..
Sen får man se om man lyckas hålla sig ifrån multiplayer, har inte vågat det ännu med tanke på vad wow gjorde med ens liv för några år sedan.. 😛

Dr.Blue
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 74
1254666
September 3, 2010 - 2:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Spelar endast TD och mot AI just nu och finner det mer roligt än spela mot andra i 1vs1.

Anton Karmehed
Admin
1254668
September 3, 2010 - 3:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Kan förstå det, man tenderar att bli så jäkla förbannad och tävlingsinriktad i spel mot mänskliga motståndare, vilket leder till att man vill bli bättre och dödar mer tid o så är bollen i rullning.. 😛
Finns ju tyvärr alltid någon som är bättre..

Anton Karmehed
Admin
1255838
September 30, 2010 - 3:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag klarade inte att stå emot längre, gick in och lirade lite MP direkt utan att öva. Hade kirrat kampanjen på hard så tyckte man hade lite koll på det i alla fall, men givet blev man totalt förnedrad de första 20 matcherna eller nått. Nu har jag tagit mig upp till mitten av silver league i alla fall som knappast är något att skryta om, men bättre än bronze i alla fall! 😀

Jag har reagerat över hur dåligt styrt laddersystemet är ibland annars. Vet att jag som bronze-spelare fick möta gold-spelare och matchen var ansedd som "even". Tack för den liksom.. vad går Blizzards system efter egentligen, någon som vet?

strike_formation
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 248
1255885
October 1, 2010 - 9:08 pm
sp_Permalink sp_Print

en gång när jag var i bronze mötte jag en spelare som leavade i början på gamet och plötsligt var jag i diamondleague, men det varade inte länge 😀

Dadde
Member
Medlem
Forum Posts: 2868
1267853
August 8, 2011 - 9:41 am
sp_Permalink sp_Print

Har inte spelat på flera månader, för jag har haft kass mobilt bredband. Nu har jag flyttat till 100mbit och uppdaterat spelet till senaste versionen. När man startar spelet rör sig inte muspekaren men man kan logga in med enter. När man gjort det är det omöjligt att få igång det. Man ser att de blåa boxarna lyser till när man rör runt musen och man kan trycka på dom men den gula som accepterar användar avtalet går inte trycka på, finns det nån fix för detta?

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 569
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL