Lirade aldrig alpha eller beta versionen så det vet jag inget om 🙂 Men har inte tröttnat ännu och har klarat 16 uppdrag som far + hela protoss grejen. Måste säga att jag gillar det faktiskt.
Passar på med en fråga, är siege tanks lika kraftfulla i multi som i singel player? Magiska på det där uppdraget när man defendar varje natt, speciellt uppgraderade. 😉
Tekniknörd som gillar att träna.
September 27, 2005
Lirade lite beta. Sen har jag inte gett mig på det. Känns inte som jag vill ta tid till det när jag är i Peking i höst... + att min bärbara med T7100 och ett mobility HD2400 inte uppskattar spelet. Det går, men det ser för jävlig ut. Då är ettan snyggare!
Men sen ser man någon match live och så blir man jävligt sugen! 😛
Jag har lirat hela singelplayer nu och måste säga att jag är nog positivt överraskad. De har byggt upp det jäkligt bra med allting runt själva uppdragen, Blizzard är ju som vanligt kungar på cut scenes där både action och humor finns med. Själva "världen" eller rättare sagt skeppet och andra platser man bor på gör också sitt till för att suga in en i spelet. Känner mig verkligen sugen på att fortsätta med tvåan nu..
Sen får man se om man lyckas hålla sig ifrån multiplayer, har inte vågat det ännu med tanke på vad wow gjorde med ens liv för några år sedan.. 😛
Kan förstå det, man tenderar att bli så jäkla förbannad och tävlingsinriktad i spel mot mänskliga motståndare, vilket leder till att man vill bli bättre och dödar mer tid o så är bollen i rullning.. 😛
Finns ju tyvärr alltid någon som är bättre..
Jag klarade inte att stå emot längre, gick in och lirade lite MP direkt utan att öva. Hade kirrat kampanjen på hard så tyckte man hade lite koll på det i alla fall, men givet blev man totalt förnedrad de första 20 matcherna eller nått. Nu har jag tagit mig upp till mitten av silver league i alla fall som knappast är något att skryta om, men bättre än bronze i alla fall! 😀
Jag har reagerat över hur dåligt styrt laddersystemet är ibland annars. Vet att jag som bronze-spelare fick möta gold-spelare och matchen var ansedd som "even". Tack för den liksom.. vad går Blizzards system efter egentligen, någon som vet?
October 20, 2005
January 8, 2003
Har inte spelat på flera månader, för jag har haft kass mobilt bredband. Nu har jag flyttat till 100mbit och uppdaterat spelet till senaste versionen. När man startar spelet rör sig inte muspekaren men man kan logga in med enter. När man gjort det är det omöjligt att få igång det. Man ser att de blåa boxarna lyser till när man rör runt musen och man kan trycka på dom men den gula som accepterar användar avtalet går inte trycka på, finns det nån fix för detta?
1 Guest(s)