May 11, 2002
Ja så har man laddat ner cs 1.6, installerade programet steam uppgraderade och allt, och så nu vill det inte funka.
Varje gång jag kör programmet står det ''Steam har orsakat ett fel i dll-filen STEAM.DLL. om ni har fått det problemetr och klarat ut det skulle jag vara tacksam om ni kunde dela det med mig. 🙄
December 18, 2002
ceasar wrote: Ja så har man laddat ner cs 1.6, installerade programet steam uppgraderade och allt, och så nu vill det inte funka.
Varje gång jag kör programmet står det ''Steam har orsakat ett fel i dll-filen STEAM.DLL. om ni har fått det problemetr och klarat ut det skulle jag vara tacksam om ni kunde dela det med mig. 🙄
Avinstallera allt! installera om! om du nu inte har provat redan det? :S
December 18, 2002
matsansan wrote: Jo, steam å cs 1.6 suger ju püng helt klart. Tycker inte det är det minsta acceptabelt med 2-3 min starttid av ett spel direkt
Inget fel med Steam förutom lite mindre probbs :S
Tar det 2-3min att starta ett spel eller tar det så länge att logga in?
Min zappar då igång på 5sek. 😐
December 18, 2002
läs på http://www.steampowered.com ! 😐
October 22, 2001
HLC wrote: någon som lyckats spela spela 1.6 på LAN än? har inte provat själv men efter vad jag har förstått verkar det inte gå om du inte är uppkopplad emot internet... något att ha i åtanke... skulle vilja veta om det är så eller inte dock 🙄
Just nu så går det inte att lira det på lan utan internet uppkoppling. Får väl se om de släpper en patch snart som fixar det.
1 Guest(s)