January 21, 2002
Hej det e så att jag har haft ett konto på steam med min hl serial key den måste man skriva in.men jag har glömt lösenordet och har provat allt jag kommer på med Secret questuin.så jag öpnnar ett nytt konto men när jag skriver in hl serial key men du står det ungefär your cd key is alredy in our database or is invalid.jag har orginalet till hl! jag kan ta foton och vissa men vad ska jag göra ganska taskigt läge
MVH
ekke
October 9, 2003
Varför inte kontakta berörd ansvarig istället för här?!
(mannen) wrote: Hej det e så att jag har haft ett konto på steam med min hl serial key den måste man skriva in.men jag har glömt lösenordet och har provat allt jag kommer på med Secret questuin.så jag öpnnar ett nytt konto men när jag skriver in hl serial key men du står det ungefär your cd key is alredy in our database or is invalid.jag har orginalet till hl! jag kan ta foton och vissa men vad ska jag göra ganska taskigt läge
MVH
ekke
February 2, 2003
December 25, 2000
FonzzziE wrote: Cs suger.. de e snart dax o inse!
Blir så trött på alla dessa inlägg, cs suger inte. Möjligtvis är en del av spelarna omogna men det gör inte att CS skulle vara ett dåligt spel. Möjligtvis suger communityn, men det är upp till var och en att välja vad han/hon tycker om cs communityn. (Tydligen tycker ganska många om den eftersom det finns över två miljoner cs spelare runt i världen).
Om du inte tycker om cs, spela inte det, hur svårt är det? Eller kanske du blir tvingad under pistolhot? Sluta tracka ner på cs och/eller communityn runt cs, jag gillar cs i det avseendet att jag inte spelar det. Alltså slipper jag dras med de 12 åringar som spelar det, de finns i andra spel också men syns mer i cs communityn tycker jag.
Var bara tvungen att ventilera, back to topic everybody.
September 1, 2002
Snowman89 wrote: ja snacka me en av steam gubbarna på deras forum o om ja kunde skicka en bild på cdkey så dom ser att de e en original skiva så kan dom fixa de åt dig, pma en av adminensen på STEAMS forum
Jo, men ha inte den fullständinga cd-nyckeln med på bilden, kan ju bli dumt om någon utomstående får se den. Fippla med bilden i paint eller nåt så det inte går att få ut det fullständiga serienumret, typ ta bort 2-3 siffror på något ställe.
February 12, 2003
Gamblor wrote: [quote=Snowman89]ja snacka me en av steam gubbarna på deras forum o om ja kunde skicka en bild på cdkey så dom ser att de e en original skiva så kan dom fixa de åt dig, pma en av adminensen på STEAMS forum
Jo, men ha inte den fullständinga cd-nyckeln med på bilden, kan ju bli dumt om någon utomstående får se den. Fippla med bilden i paint eller nåt så det inte går att få ut det fullständiga serienumret, typ ta bort 2-3 siffror på något ställe.
Varför? Den är ju ändå oanvändbar!
2 Guest(s)