July 10, 2003
EliXyR wrote: min serial från 1998 funkade o min blueshift key me
så det ska funka.
Okej, men det verkar som om de har spärrat de "billigare" på sistone? en polare köpte en sån här, och den funkade inte, han kan iofs gjort något fel. Men det vore konstigt om de gjorde så. Ska ju vara med en fungerande cd-nyckel tycker man ju.
rätta mig om jag har fel
July 10, 2003
Hittade detta:
It's possible that the CD key that came with your game was accidentally double-printed. To resolve this issue, you'll need to contact Sierra.
They will require a JPG picture of the CD, the CD key, and your receipt.
Verkar ju som om dom står för det, och åtgärdar det om det är fel.
February 9, 2004
SoulBurn wrote: Tänkte skaffa mig ett sådant, funkar det med den cd-keyn som följer med i half-life för 139kr på ginza? eller måste man köpa hela CZ, jag tycker det vore väldigt dåligt av dom om det inte gick köra med HL-nycklarna.
Någon som vet exakt hur det ligger till?
Nä..men kolla
old HL-keys: 13 krummelurer
New-keys: 25 krummelurer
så nee...du kan inte registrera en gammal key på Steam.
April 26, 2003
ConnectionProblem! wrote: [quote=SoulBurn]Tänkte skaffa mig ett sådant, funkar det med den cd-keyn som följer med i half-life för 139kr på ginza? eller måste man köpa hela CZ, jag tycker det vore väldigt dåligt av dom om det inte gick köra med HL-nycklarna.
Nä..men kolla
Jaså ?? Det gick utmärkt att registrera med en hl cd key som jag köpte för typ 3 år sen.
December 31, 2001
ribban wrote: [quote=ConnectionProblem!][quote=SoulBurn]Tänkte skaffa mig ett sådant, funkar det med den cd-keyn som följer med i half-life för 139kr på ginza? eller måste man köpa hela CZ, jag tycker det vore väldigt dåligt av dom om det inte gick köra med HL-nycklarna.
Nä..men kolla
Jaså ?? Det gick utmärkt att registrera med en hl cd key som jag köpte för typ 3 år sen.
samma här.
July 10, 2003
ConnectionProblem! wrote: [quote=SoulBurn]Tänkte skaffa mig ett sådant, funkar det med den cd-keyn som följer med i half-life för 139kr på ginza? eller måste man köpa hela CZ, jag tycker det vore väldigt dåligt av dom om det inte gick köra med HL-nycklarna.
Nä..men kolla
Hmm, detta låter väldigt konstigt, aldrig hört talas om. Är du 100% säker på detta? Någon länk eller liknande där du sett det?
January 14, 2002
Death On Wings wrote: [quote=ribban][quote=ConnectionProblem!][quote=SoulBurn]Tänkte skaffa mig ett sådant, funkar det med den cd-keyn som följer med i half-life för 139kr på ginza? eller måste man köpa hela CZ, jag tycker det vore väldigt dåligt av dom om det inte gick köra med HL-nycklarna.
Nä..men kolla
samma här.
samma här med..
July 10, 2003
ribban wrote: http://www.steampowered.com/in.....3,58908500
Okej, tack.
2 Guest(s)