October 28, 2002
Precis installat och lirat.
Ser enormt ut!
Bara det att jag provade att köra omkring i stan i 800X600 med lägsta möjliga grafikinställningar.
Fraps upmätte ca 3-4 FPS. K U L.
HUR FAN KAN MAN VA SÅ DUM ATT MAN SLÄPPER ÄNNU ETT SPEL SOM INTE ÄR FÄRDIGT?!
återkommer med en mer detaljerad recension imorgon..
October 28, 2002
Spelat mer idag.
Det är bra mkr roligare än 1:an iaf... Det är iaf spelbart för mig (o4 2,4 , ti46, 512ddr 2100) råkade förlora min bil i ett race så jag blev lite grinig och orkade inte spela mer nu 😀
Tycker iaf dom flest bör prova! Liiite buggigt o så, men spelbart visst...patchar lär väl släppas...
att dom kan lyckas med att få detta spel o kräva så enormt mkt fattar jag bara inte!
October 28, 2002
Nej nej absolut inte! Buggar är det hyfsat tomt med iaf (om man jämflör med 1:an) Har iofs inte spelat så mkt så vet inte riktigt kanske
Men det är väldigt mycket som blivit bättre, bla fysiken. Dina nya fina tjolpaket går inte sönder på en gång heller och det finns mkt bättre tävlingsformer.
Sen lite grafik buggar som t ex grön rök men det kan bero på vissa andra omständigheter... 😉
Det är iaf bra mkt bättre än 1:an ...
Man kan köpa begagnade bilar också, hela mek-systemet är mkt mkt smidigare, Katalogen är underbar och MKT välsorterad, det finns "championship" möjligheter mm mm! Day/night cycle...
1:an roade mig ganska gott trots buggarna...ska spela redline litet mer nu, tycker iaf ni ska _skaffa_ det...
Det känns fortfarande inte som ett färdigt spel dock..
June 23, 2002
Hauk wrote: Spelat mer idag.
Det är bra mkr roligare än 1:an iaf... Det är iaf spelbart för mig (o4 2,4 , ti46, 512ddr 2100) råkade förlora min bil i ett race så jag blev lite grinig och orkade inte spela mer nu 😀
Tycker iaf dom flest bör prova! Liiite buggigt o så, men spelbart visst...patchar lär väl släppas...
att dom kan lyckas med att få detta spel o kräva så enormt mkt fattar jag bara inte!
Samma här hur kan spelet kräva så myckter sitter på 1.53ghz(som slöar ner),Radeon 9800 Pro,896ddr laggar fruktansvärt mycket :cy:
December 22, 2002
Spelet är grymt bra men tyvärr så är den full med buggar. Gör alltid backup på era saves annars kommer ni förlora era söndertrimmade bilar. Förlorade en nonus på det viset som jag hade trimmat till ca 900 hk, otroligt jobbigt. Ett tips är att trimma kamaxlarna med skruvmejseln (finns en ikon med en skruvmejsel), om ni inte har klurat ut det än vill säga.
October 28, 2002
jodå, min GTA på ca 5-600 drar alla jag raceat för pinkslips med hitills 😀
Ett annat tips är att suga lite luft ur backdäcken om du spinner mkt i starten
Sen kan du ta bort precis allt på "body" och sälja, sparar pengar och vikt!
Har spöat alla på pink slip med min einswagen gta , har skitmkt pengar!
Har inte kört ett enda race på dan...
Sen om ni kör dom på natten, precis innan du kommer innan målinjen slå på cruise control så slipper bilen din flyga in i väggen o gå sönder när det autobromsas...!
2 Guest(s)