January 14, 2002
FireStorm wrote: mitt laggar skitmycket fast jag kör på dålig grafik och sänkt ljudkvalitén 🙁
har du alla patchar? de gör så det inte hackar lika mycket som vanligt iaf =)
fixade bilen till 440km/h nu men girig som jag var så tog nosen slut och jag började sjunka i hastighet 😛
[Image Can Not Be Found]
January 14, 2002
x-per wrote: Vart köper man spelet? Har inte hittat det i någon butik i stan ju!
January 14, 2002
MC GT engine block
MC GT/GT-B Crankshaft
MC GT/GT-B Connecting rods
MC GT-B/GTLE Pistons
Hauler's Superduty 500 cylinder
Hauler's Superduty camshafts
Hauler's Superduty camshaft bearing bridge
Hauler's Superduty cylinder head
Hauler's Superduty extra 750 intake
SL Tuners 8 chanel ported N20 system
SL Tuners 7.0psi roots type supercharger
Hauler's Superduty 500 carburetors
Blandning: 12.50:1 A/F
right intake camshaft -15.0 deg.
right exhaust camshaft +10.0 deg.
left intake camshaft -7.0 deg.
left exhaust camshaft +15.0 deg.
Nos = max inställt 992 lbs/hr
Tomgång = 1000rpm
Redline = 7000rpm
Detdär är min bil nu... men jag tror jag hade andra inställningar på camshaft när den gjorde 440 men det får du exprimentera med... som jag gjorde i typ 8 timmar första gången 😛
February 9, 2004
Quarzi wrote: MC GT engine block
MC GT/GT-B Crankshaft
MC GT/GT-B Connecting rods
MC GT-B/GTLE Pistons
Hauler's Superduty 500 cylinder
Hauler's Superduty camshafts
Hauler's Superduty camshaft bearing bridge
Hauler's Superduty cylinder head
Hauler's Superduty extra 750 intake
SL Tuners 8 chanel ported N20 system
SL Tuners 7.0psi roots type supercharger
Hauler's Superduty 500 carburetorsBlandning: 12.50:1 A/F
right intake camshaft -15.0 deg.
right exhaust camshaft +10.0 deg.left intake camshaft -7.0 deg.
left exhaust camshaft +15.0 deg.Nos = max inställt 992 lbs/hr
Tomgång = 1000rpm
Redline = 7000rpmDetdär är min bil nu... men jag tror jag hade andra inställningar på camshaft när den gjorde 440 men det får du exprimentera med... som jag gjorde i typ 8 timmar första gången 😛
Man tackar!
En fråga till...
Går det inte att lösa "däckslitsproblemet" på nåt sätt?
Bilen står ju o burnar innan den kommer iväg. Jag har testat med ASR [Antispinn] men det hjälper ju inte.
February 9, 2004
Quarzi wrote: brukar växla manuelt med a och z knappen när jag axxar iväg.. hjälper lite iaf
Har inget med det att göra.
Den tuggar när man har i ettan..
Testade även att starta med 2:an gick bra med golfen. Men med raggarbilen gick det inte.
Enter= växla upp
SHIFT (under) = växla ner.
CTRL = handbroms
delete = NOS
* = tutan..
January 14, 2002
för mig hjälper det skitmycket.. annars står den å varvar på 1'an i typ 5 sekunder innan den växlar upp... den axxar till typ 100km/h på ettan säger vi och kommer upp i den hastigheten på typ 1 sekund sen varvar den bara i 5 sekunder medans om jag växlar så axxar den vidare och spinnar inte lika mycket.
ps: vafan kör du med för knappar? :wide:
February 9, 2004
Quarzi wrote: för mig hjälper det skitmycket.. annars står den å varvar på 1'an i typ 5 sekunder innan den växlar upp... den axxar till typ 100km/h på ettan säger vi och kommer upp i den hastigheten på typ 1 sekund sen varvar den bara i 5 sekunder medans om jag växlar så axxar den vidare och spinnar inte lika mycket.
ps: vafan kör du med för knappar? :wide:
Jag styr med båda händerna (fingrarna). Det ser helsjukt ut när jag spelar ska försöka filma det nångång :D..
Vad kör du för växellåda???
January 14, 2002
taufik wrote: [quote=Quarzi]den dyraste.. och sen en av varje modell av "clutch" grejerna kommer inte ihåg vilka och orkar inte gå in å kolla 😛
Konstigt. Jag har testat samtliga växellåder och jag maxar 360 med NOS, hemlängtan och skitnödig... 😀
det är en konst att hantera nosen oxå 😉 bärjar annvända den på typ 5'ans växel.. samt att jag inte bara håller in den utan pumpar på den (ibland genom alla växlar oxå), ungifär samma med gasen med.. att man kan släppa den nån milisekund för att det ska sluta sladda och sen gasa igen typ.
February 9, 2004
Quarzi wrote: [quote=taufik][quote=Quarzi]den dyraste.. och sen en av varje modell av "clutch" grejerna kommer inte ihåg vilka och orkar inte gå in å kolla 😛
Konstigt. Jag har testat samtliga växellåder och jag maxar 360 med NOS, hemlängtan och skitnödig... 😀
det är en konst att hantera nosen oxå 😉 bärjar annvända den på typ 5'ans växel.. samt att jag inte bara håller in den utan pumpar på den (ibland genom alla växlar oxå), ungifär samma med gasen med.. att man kan släppa den nån milisekund för att det ska sluta sladda och sen gasa igen typ.
I got it!!! DANKESCHÖN!!
3 Guest(s)