January 28, 2004
jag har kommit upp i 833hk och 1156 i vrid nu 😀
om du kör med "pickupen" så köp växellådan så du får fyrhjulsdrift. Den går inte lika fort men ändå ingen som drar dig.
Med bilen jag har nu så startar jag på 4:an och nosar direkt så är upp i 150 på engång, sen gasar jag lite lätt tills jag är imål. Men när den andra kommer imål kör han JÄMT på mig.
January 14, 2002
FireStorm wrote: jag har kommit upp i 833hk och 1156 i vrid nu 😀
om du kör med "pickupen" så köp växellådan så du får fyrhjulsdrift. Den går inte lika fort men ändå ingen som drar dig.
Med bilen jag har nu så startar jag på 4:an och nosar direkt så är upp i 150 på engång, sen gasar jag lite lätt tills jag är imål. Men när den andra kommer imål kör han JÄMT på mig.
drar alla med den växellådan jag har nu med 😉 den med 6 växlar i stället för 5
February 9, 2004
FireStorm wrote: jag har kommit upp i 833hk och 1156 i vrid nu 😀
STARTAR du med fyran???
January 28, 2004
taufik wrote: [quote=FireStorm]jag har kommit upp i 833hk och 1156 i vrid nu 😀
STARTAR du med fyran???
japp starta på 4:an med full nos så jag få lite driv på hjulen och den där andra som bara är ivägen
April 5, 2003
oooh nu blev man sugen igen... kanske får installera de igen 😉 Delsolen man hade gick ju inte löst, utan att pilla i scripten så gasade man på med 1100kg och drygt 800hk + nos 😉 de gick undan! iofs så höll motorn bara ~10 race men va f*n 😀
Kan återkomma med specsen på den motorn senare ikväll eller imorgon 😉
EDIT: Jag hade de visst redan installerat 😉
761HP engine:
Duehn 22v block
Duhen D15V/D18V/D20CV connecting rods
Duhen 1.8 pistions
Ishima WR cylinder head
Shimushibu EC-22435 kammar (båda på -15 degrees)
Shimutshibu PC HIB535T4
NOS såklart 😉
Methanol rialen (blandning 16:00)
Ishima WR Superturismo cylinder head cover
Shimutshibu RC 23W44EX exhaust head
Shimutshibu RC MWFCR22W12 turbo, maxladdat tror jag, antar de.
D20CV lådan med 4x4 och 295or runt om, drar loss då 3an kickar in 😉
Med lite script editing så väger bilen 790kg och toppar för tillfället 290 blås på 402m, men den drar snett och när man parerar så får man sladd, jobbar på att fixa de så jag återkommer 😉 0-100 gick på 1.6 sec iaf och 402 på ~8.5sec
November 18, 2003
taufik wrote: [quote=Gueno]Åk runt i stan på dagtid och rejsa ihop stålar och status.
Rejsa på natten för att komma högre i rang.
tvärt om!
Kan inte du eller någon annan förklara hur man rejsar på dagtid?
hur gör man för att rejsa då? får ingen att göra de, varför e styrningen så konstig?
February 9, 2004
Snowman89 wrote: [quote=taufik][quote=Gueno]Åk runt i stan på dagtid och rejsa ihop stålar och status.
tvärt om!
hur gör man för att rejsa då? får ingen att göra de, varför e styrningen så konstig?
du kanske har krockat sönder styrningen.. Åk till garaget och reparera den genom att trycka knappen i mitten längst ner till vänster...
när klockan blir 00.00 så åker du ut och följer den gröna flaggan på kartan. när du är där så kommer det upp en text där det står:
PARTICIPATE
WATCH RACE
klicka på participate. Till en början är insatsen för racet 1000$. Vinner du så får du 1000 dollar. förlorar du så blir du av med dom.
När du vunnit/förlorat ett race och vill rejsa igen så åker du tillbaks till startfältet (den gröna flaggan) och rejsar igen (participate).
November 18, 2003
taufik wrote: [quote=Snowman89][quote=taufik][quote=Gueno]Åk runt i stan på dagtid och rejsa ihop stålar och status.
tvärt om!
du kanske har krockat sönder styrningen.. Åk till garaget och reparera den genom att trycka knappen i mitten längst ner till vänster...
när klockan blir 00.00 så åker du ut och följer den gröna flaggan på kartan. när du är där så kommer det upp en text där det står:
PARTICIPATE
WATCH RACE
klicka på participate. Till en början är insatsen för racet 1000$. Vinner du så får du 1000 dollar. förlorar du så blir du av med dom.
När du vunnit/förlorat ett race och vill rejsa igen så åker du tillbaks till startfältet (den gröna flaggan) och rejsar igen (participate).
har inte pajat styrningen efterso mde e första gången ja kör, men ja fösöker patcha de men ja hittar inte alla patchar ja hittar bara 218 vart kan ja hitta dom andra?
February 9, 2004
Snowman89 wrote: [quote=taufik][quote=Snowman89][quote=taufik][quote=Gueno]Åk runt i stan på dagtid och rejsa ihop stålar och status.
tvärt om!
PARTICIPATE
WATCH RACE
har inte pajat styrningen efterso mde e första gången ja kör, men ja fösöker patcha de men ja hittar inte alla patchar ja hittar bara 218 vart kan ja hitta dom andra?
Adda mig på ICQ eller MSN så skickar jag dom..
97804016
[email]taufik_39@hotmail.com[/email]
1 Guest(s)