February 9, 2004
instinqt wrote: gah, blir tokig på alla bilar som pajar av osynliga saker/välter/voltar o annat kul i det där sk*tspelet. Som sagt är enda felet i spelet rätt uselt programmerad fysik. Vore kul om man fick DLH:n nån gång... *sigh*
Hoppas en vidareutveckling släpps snart. Spelet i sig är ju skitkul. Men buggarna gör det jobbigt att spela.
April 5, 2003
Har ni installerat alla patchar då? Med den senaste beta patchen (2.1.9R5) och furballs combo patch så har då jag bara haft "buggar" vid ett fåtal tillfällen, kanske 2-3ggr och då har jag skaffat DLH'n också.
Och om ni vill komma till ROC lite fortare så skriver ni: "begformoney" och klickar på "tuning" symbolen (skruvmejseln) sen skriver ni "letmeroc" och klickar på tuning igen 😉 men se till att ha ett par omgångar extra däck i lager för dom kommer att nötas.
February 9, 2004
Darko wrote: Har ni installerat alla patchar då? Med den senaste beta patchen (2.1.9R5) och furballs combo patch så har då jag bara haft "buggar" vid ett fåtal tillfällen, kanske 2-3ggr och då har jag skaffat DLH'n också.
Och om ni vill komma till ROC lite fortare så skriver ni: "begformoney" och klickar på "tuning" symbolen (skruvmejseln) sen skriver ni "letmeroc" och klickar på tuning igen 😉 men se till att ha ett par omgångar extra däck i lager för dom kommer att nötas.
Orka fuska !
Jag börjar tröttna lite på spelet. Jag har ett sugigt grafikkort och kör med lägsta på allt och det hackar så mycket! Får se om jag får igång mitt döda gf3 ti200 kort...
June 22, 2004
lirade igenom spelet under tidigaste versionerna...olidligt med savegames som försvann osv...men när man började göra backups m.m så gav det sig med 700 k (mkt pink slips i den tidens patchar) alla specialbilar (utom hauler 750 som inte gick att få på något konstigt vänster) sen jävlar gick det inte att få 750 i prestige så då la man det på hyllan...sen kom alla patchar och det var spelbart...orka spela upp till 700 k igen när man bara får småpengar för att racea 🙂
begformoney!!!! 😀
April 5, 2003
Man måste scripta en del för att få ut max ur Einwagen motorn men detta är delarna man använder i alla fall:
GTA block
GTA crankshaft
Shimutshibu connecting rods
Duhen 1.5 DVC Pistions
GTA cylinder head
Duhen DVC cams
Duhen solarwind exhaust manifold
Shimutshibu Intake manifold
Methanol fuel rail
och värsta turbon
tuning: intake -13, exhaust -15, Fuel 16:00, turbo MAX 😉
De ger 975 hk, sen kan ni ladda hem EMS Puizon N2O system på XI (postade länk tidigare) så kan ni ladda upp till samma mängd lustgas som i V8orna, enligt uppgift ska de vara ~375hk 😉
Sen måste jag bara få ur mig att hög toppfart är ingen konst, konsten är acc på t ex 402m, satte personligt på gatan igår med 6.4 sek ungefär 😉
2 Guest(s)