November 18, 2003
Darko wrote: Man måste scripta en del för att få ut max ur Einwagen motorn men detta är delarna man använder i alla fall:
GTA block
GTA crankshaft
Shimutshibu connecting rods
Duhen 1.5 DVC Pistions
GTA cylinder head
Duhen DVC cams
Duhen solarwind exhaust manifold
Shimutshibu Intake manifold
Methanol fuel rail
och värsta turbontuning: intake -13, exhaust -15, Fuel 16:00, turbo MAX 😉
De ger 975 hk, sen kan ni ladda hem EMS Puizon N2O system på XI (postade länk tidigare) så kan ni ladda upp till samma mängd lustgas som i V8orna, enligt uppgift ska de vara ~375hk 😉
Sen måste jag bara få ur mig att hög toppfart är ingen konst, konsten är acc på t ex 402m, satte personligt på gatan igår med 6.4 sek ungefär 😉
hur får ma ndit värsta turbon får bara dit den där lilla jäkeln
February 9, 2004
Snowman89 wrote: [quote=Darko]Man måste scripta en del för att få ut max ur Einwagen motorn men detta är delarna man använder i alla fall:
GTA block
GTA crankshaft
Shimutshibu connecting rods
Duhen 1.5 DVC Pistions
GTA cylinder head
Duhen DVC cams
Duhen solarwind exhaust manifold
Shimutshibu Intake manifold
Methanol fuel rail
och värsta turbontuning: intake -13, exhaust -15, Fuel 16:00, turbo MAX 😉
De ger 975 hk, sen kan ni ladda hem EMS Puizon N2O system på XI (postade länk tidigare) så kan ni ladda upp till samma mängd lustgas som i V8orna, enligt uppgift ska de vara ~375hk 😉
Sen måste jag bara få ur mig att hög toppfart är ingen konst, konsten är acc på t ex 402m, satte personligt på gatan igår med 6.4 sek ungefär 😉
hur får ma ndit värsta turbon får bara dit den där lilla jäkeln
Har du byggt så som han beskrev?
February 12, 2003
scoc wrote: [quote=AMD_RULEZ]Hur många/stora patchar behövs?
Tänkte köpa spelet, men blir lite orolig över patcharna, iom att jag sitter på 56K...:P
Min mapp med patchar (officiella och inofficella) är på 88mb
Hela min SL:R addon mapp är på 181mb.
Allt tankat via 64k ISDN 😉
Jaevlar... Det blir inge spelande om ingen vänlig själ känner sig manad att bränna ner dessa grejer på en skiva och skicka...:)
April 5, 2003
Vad har du för bil och hur ser effekt kurvan ut (den ska vara så slät som möjligt och helst inte ha några korta höga toppar) samt hur många hk har den? De kan vara bra att veta vilken patch d har också. På http://www.buildersedge.org/SL så kan du hitta alla patcher, se till att installera alla upp till 2.1.9R5 efter den är Furballs 2.1.9R5P en bra extra patch 😉
Jag brukar alltid köra med däck som har högre profil än racing däcken, t ex 18" 285orna eller 19" 275orna. Sen brukar jag sänka trycket till 1.7 ungefär... checka tillbaka med mer info så kan vi kanske ge dig den hjälp du söker 😉
December 18, 2001
AMD_RULEZ wrote: Hur många/stora patchar behövs?
Tänkte köpa spelet, men blir lite orolig över patcharna, iom att jag sitter på 56K...:P
jag och flickvän sitter på samma modem. så här kan det se ut efter en dag hos oss =)
http://www.stormaz.servebeer.c...../lange.jpg
February 12, 2003
Zyrus wrote: [quote=AMD_RULEZ]Hur många/stora patchar behövs?
jag och flickvän sitter på samma modem. så här kan det se ut efter en dag hos oss =)
http://www.stormaz.servebeer.com/~upload/bilder/uploadblandat/lange.jpg
:worshipp:
Men räkningen?
November 18, 2003
Imperial Tim wrote: [quote=Snowman89][quote=Imperial Tim]Jag har kommit upp till 806 hk eller mer.... 😀
1104 tror ja mitt rekord e
Are you a cheater???.... skojar... men hur i helv.te kom du upp i så mycket, nu måste du förklara.. jag tvingar dig till detta... 😀
🙂 installera nyaste patchen o sen installerar du metanol till baiern
o sen l'gger du till 4bar turbo till baier o sen sätter du ihop allt o drar upp turbon på högsta o justerar in allt annat
February 7, 2003
Snowman89 wrote: [quote=Imperial Tim][quote=Snowman89][quote=Imperial Tim]Jag har kommit upp till 806 hk eller mer.... 😀
1104 tror ja mitt rekord e
Are you a cheater???.... skojar... men hur i helv.te kom du upp i så mycket, nu måste du förklara.. jag tvingar dig till detta... 😀
🙂 installera nyaste patchen o sen installerar du metanol till baiern
o sen l'gger du till 4bar turbo till baier o sen sätter du ihop allt o drar upp turbon på högsta o justerar in allt annat
Thank you young Padawan!!!......... 😀
1 Guest(s)