July 22, 2003
Satt och spelade SMB3 förut med flickan och fick tag i ett item man kan använda. Sen slog tanken mig att jag aldrig vetat vad den fyller för funktion mer än att ändra musiken, för det är väl endå inte det enda den är gjord för eller ?
Någon som vet ?
[Image Can Not Be Found]
December 5, 2001
ELIS wrote: Är ju dendär speldosan.... vad f*n var det man hade den till... var det inte så att man kunde använda den för att få vissa fiender att sommna? (tänker på dedär "minibossarna" som kastar boomeranger)
jupp det stämmer. När dem sover så kan man passera dem utan att behöva döda dem.
July 22, 2003
Sardaukar wrote: [quote=ELIS]Är ju dendär speldosan.... vad f*n var det man hade den till... var det inte så att man kunde använda den för att få vissa fiender att sommna? (tänker på dedär "minibossarna" som kastar boomeranger)
jupp det stämmer. När dem sover så kan man passera dem utan att behöva döda dem.
Jaha, det är det dom är till för 😀 Alltid undrat det 😀 Tänk om man visste det när man var lite 😉
January 26, 2003
Blaxxor wrote: [quote=Sardaukar][quote=ELIS]Är ju dendär speldosan.... vad f*n var det man hade den till... var det inte så att man kunde använda den för att få vissa fiender att sommna? (tänker på dedär "minibossarna" som kastar boomeranger)
Jaha, det är det dom är till för 😀 Alltid undrat det 😀 Tänk om man visste det när man var lite 😉
det visste jag när jag var liten
December 5, 2001
Blaxxor wrote: [quote=Zyrus]Visste jag med.. Kommer ihåg att man brukade ta alla hemliga "flöjter" och hoppa till sista världen =)
Då är det ju ingen match att klara spelet 😛 Nån som sett filmen med snubben som klarar spelet på ~10min ? Han är ganska bra 😉
Jepps. Den finns i någon tråd här på forumet. Dock så har han sparat och klippt ihop ett antal försök.
December 26, 2003
http://www.google.se/search?q=moSMB3.wmv
Filmen är 11 minuter lång. Han har inte spelat i realtid med en vanlig nintendo-dosa utan har spelat "frame för frame" och sparat flera gånger i sekunden. Gick nåt snett så "spola tillbaka" någon sekund och spela om...
Rätt coolt att kolla på iaf... speciellt i början när man trodde att det var på riktigt... 😮
January 26, 2003
Blaxxor wrote: [quote=Zyrus]Visste jag med.. Kommer ihåg att man brukade ta alla hemliga "flöjter" och hoppa till sista världen =)
Då är det ju ingen match att klara spelet 😛 Nån som sett filmen med snubben som klarar spelet på ~10min ? Han är ganska bra 😉
han fuskar också ju, fast itne bara på ett sätt.
(flöjterna och att han kör med emulator)
February 17, 2004
zcorpan wrote: http://www.google.se/search?q=moSMB3.wmv
Filmen är 11 minuter lång. Han har inte spelat i realtid med en vanlig nintendo-dosa utan har spelat "frame för frame" och sparat flera gånger i sekunden. Gick nåt snett så "spola tillbaka" någon sekund och spela om...
Rätt coolt att kolla på iaf... speciellt i början när man trodde att det var på riktigt... 😮
Men den är ju snyggt gjord...och som sagt den va cool i början! 😀
1 Guest(s)