January 7, 2006
är det bara jag eller rör sej bilden ovanligt fort åt sidorna när man trycker in piltangentera eller för musen till kanten av skärmen? Tycker jag iaf. när man zoomar så kommer man aldeles för långt när man för musen till kanten. nån somk vet om man kan ändra detta?
nu snackar vi demot, vet inte hur det var med betan.
October 28, 2004
Vad är grejen med Supreme Commander? :-k Ett lite nyare Red Alert bara............... Jag blir rätt förvånad när jag på olika forum hör hur folk uppgraderar hårdvaran med t.ex en C2D för att bättre kunna spela det. 😮 Men det är klart........., smaken är som baken......... Det finns väl folk som tänker likadant om Crysis. 🙂
Speldatorn! VF1000SWA, Corsair HX520W, ASUS P5K- VM, Q6600, H2O 620, 4GB Corsair, XFX HD5830
April 13, 2004
ElWeed wrote: Vad är grejen med Supreme Commander? :-k Ett lite nyare Red Alert bara............... Jag blir rätt förvånad när jag på olika forum hör hur folk uppgraderar hårdvaran med t.ex en C2D för att bättre kunna spela det. 😮 Men det är klart........., smaken är som baken......... Det finns väl folk som tänker likadant om Crysis. 🙂
Eller Vista 😎 😀
April 10, 2003
ElWeed wrote: Vad är grejen med Supreme Commander? :-k Ett lite nyare Red Alert bara............... Jag blir rätt förvånad när jag på olika forum hör hur folk uppgraderar hårdvaran med t.ex en C2D för att bättre kunna spela det. 😮 Men det är klart........., smaken är som baken......... Det finns väl folk som tänker likadant om Crysis. 🙂
Skulle mer gämnföra det med Total Anahilation.
December 31, 2001
Tyrfing wrote: [quote=ElWeed]Vad är grejen med Supreme Commander? :-k Ett lite nyare Red Alert bara............... Jag blir rätt förvånad när jag på olika forum hör hur folk uppgraderar hårdvaran med t.ex en C2D för att bättre kunna spela det. 😮 Men det är klart........., smaken är som baken......... Det finns väl folk som tänker likadant om Crysis. 🙂
Säger det samma om cyris, det är ju bara ett överhypat fps lir som Doom 3 eller half life 2 i mina ögon.
Supreme Commander bygger på en legend.
September 27, 2002
Supream Commander är visligen ganska skoj men det är långt i från någon "Årest spel" som vissa spelsiter börjar snacka om (även fast vi bara är i början av mars).
Har inte hunnit testat det i multi än men har svårt att tror det är skoj när det tar ca 1h att spela ett spel, och det är helt omöjligt att rusha eller harasa ibörjan.
Angånde att bilden rör sig ovanligt fort åt sidorna vet jag inte hur man ska lösa. Har letat i option och hittar inget.
Någon som vet får gärna skrika till.
August 15, 2004
4fun wrote: Har inte hunnit testat det i multi än men har svårt att tror det är skoj när det tar ca 1h att spela ett spel[...]
Det brukar ta bra mycket mer än en timme per session om inget går fruktansvärt fel i början 😉
4fun wrote: [...]och det är helt omöjligt att rusha eller harasa ibörjan
Hehe, det märks att du inte hunnit spela multiplayer 🙂
Jag ska visserligen köpa en ny dator snart, men det är inte för att sitta och tokspela eftersom gymnasiet är snart slut och högskolan ska prioriteras.
Men det är väll skönt att ha möjligheten att kunna spela spelet (och senare andra spel, så som Crysis), för det går absolut inte med tanke på vad jag använder för system nu.
April 10, 2003
4fun wrote: [quote=Soir] [quote=4fun][...]och det är helt omöjligt att rusha eller harasa ibörjan
Hehe, det märks att du inte hunnit spela multiplayer 🙂
Hur gör man för att rusha? Bygger flyg snabbt? Comandern äter ju upp det mästa i början när jag har testat.
Kanske inget nytt men du vet väll att byggare kan hjälpa till att producera nya fordon?
August 28, 2004
Death On Wings wrote: [quote=Tyrfing][quote=ElWeed]Vad är grejen med Supreme Commander? :-k Ett lite nyare Red Alert bara............... Jag blir rätt förvånad när jag på olika forum hör hur folk uppgraderar hårdvaran med t.ex en C2D för att bättre kunna spela det. 😮 Men det är klart........., smaken är som baken......... Det finns väl folk som tänker likadant om Crysis. 🙂
Säger det samma om cyris, det är ju bara ett överhypat fps lir som Doom 3 eller half life 2 i mina ögon.
Ja, du har ju lirat igenom Crysis, så det vet du.
December 31, 2001
Lodisen wrote: [quote=Death On Wings][quote=Tyrfing][quote=ElWeed]Vad är grejen med Supreme Commander? :-k Ett lite nyare Red Alert bara............... Jag blir rätt förvånad när jag på olika forum hör hur folk uppgraderar hårdvaran med t.ex en C2D för att bättre kunna spela det. 😮 Men det är klart........., smaken är som baken......... Det finns väl folk som tänker likadant om Crysis. 🙂
Ja, du har ju lirat igenom Crysis, så det vet du.
Suck, läs det som skrevs före mig så har inte den personen spelat SC och gjorde ett antagande ur eget perspektiv och det gjorde även jag.
Påstod aldrig att jag viste hur spelet var utan jag skrev ur egen synvinkel men det kan väll inte sådana som du aceptera att folk inte tycker som dig ?
December 2, 2005
4fun wrote:
...
Har inte hunnit testat det i multi än men har svårt att tror det är skoj när det tar ca 1h att spela ett spel, och det är helt omöjligt att rusha eller harasa ibörjan.
...
har du inte testat å göra en com-bomb?:P funkar ganska bra om man e snabb. tyvärr e d rätt katastrofalt om man misslyckas :D:D
1 Guest(s)