January 9, 2001
Varför finns det så få SWAT/CQB spel?
RogueSpear har man spelat hur mycket som helst, men tyvärr så är grafiken lite gammal nu, samt AI'n är fruktansvärt kass.
Terroristen Muhammed står 350 meter bort och tittar åt andra hållet när jag, Ding Chavez med kamoflage unfiform står bakom ett träd mitt i natten och bara visar huvudet. Plötsligt så har Muhammed skjutit ett skott från höften med Uzin rakt i skallen på mig, medan han tittar åt andra hållet. Och det är precis likadant i alla RogueSpear addons.
SWAT3 var ganska coolt, dock så är AI'n inte helt realistisk där heller. En stor bana och där springer gisslan och terrorister runt slumpmässigt utan att bry sig om varandra.
Hoppas på GhostRecon. Synd bara att det inte är CloseQuarterBattle utan mer utomhus krigsföring. Förhoppningsvis så är AI'n bra, men jag har lite tvivel.
Global Operations ser fult ut. Kassa banor.
Singleplayer Counterstrike kanske kan bli något ändå. Inte så snyggt, men snabbt och bra kontroll så man kan storma in i ett rum och sätta 3 skott i skallen på 3 terrorister snabbt som fan.
Finns det kanske några andra "SWAT" spel jag glömt?
August 9, 2001
January 9, 2001
January 9, 2001
January 9, 2001
June 17, 2001
Strategi killen Fozz.
Vi får väl dra en runda RS på lanet i Jan
Du som är big gamer, känner du till några bra fiske spel? https://www.nordichardware.com.....m=8&0
Plz, help me out...
Så lovar jag att jag ska låta dig få leva "lite" längre i CS, i Januari (E-Lan)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)