December 31, 2001
festisMER wrote: Sweet, men jag har hört att det kostar pengar att lira online?
Jo det gör det men detta är en 14 dagars gratis version så du kommer inte behöva betala ett öre.
Alltid bra att testa, om du sedan tycker det är bra så kan du ju köpa det.
Finns även planetside att köpa för 100 kr på fileplanet eller ja snarare 9.99 dollar så det lbir lite mindre och då ingår 30 dagars spelande.
December 31, 2001
här har du SWG
bara att välja en av de servrar som har kö på ett par min de andra är betalservrar för guld medlemmar.
March 1, 2004
Death On Wings wrote: [quote=festisMER]Måste man vara medlem eller nånting för att ladda ner?
Nej bra att välja en server och börja vänta i kön som du förmodligen hamnar i den säger till när det är din tur.
Aja, jag fick det inte att funka så jag blev medlem och sen efter det så funkade det. Nu är det bara sitta och vänta 😛
December 31, 2001
festisMER wrote: [quote=Death On Wings][quote=festisMER]Måste man vara medlem eller nånting för att ladda ner?
Nej bra att välja en server och börja vänta i kön som du förmodligen hamnar i den säger till när det är din tur.
Aja, jag fick det inte att funka så jag blev medlem och sen efter det så funkade det. Nu är det bara sitta och vänta 😛
Ja medlem är du tvungen att vara 🙂 men inte betalningsmedlem.
1 Guest(s)