October 16, 2001
Är det någon annan som råkat ut för att man när man kör Stcc2 i Lan upplever olika situationer olika beroende på vid vilken dator man sitter? Ex. jag upplever det som att jag blir påkörd av medtävlande medan på hans dator så kör jag av helt oprovocerat. Det verkar vara någon slags synkronisering som inte funkar perfekt.
Har jag missat någon inställning?
May 28, 2002
Det är samma problem för mej i alla Digital Illutions bilspel.
STCC2
Rally Masters
Rallisport Challenge
Det är lite lustigt när man tror att man vunnit ett race för man kommer först i mål, men sen när man ser resultatet så var man några tiondelar efter. I starten på Rally Masters så brukar det verka som man får en kanonstart då man kommer iväg långt före alla andra bilar, men efter några sekunder så ligger de andra bilarna plötsligt före.
October 8, 2001
Haha kommer ihåg när jag och en polare lirade NHL99 eller omdet var 2000.
iaf efter 1 period av hån av varandra vad den ena suger så ställer jag frågan varför han hela tiden klantar sig och ibland bara åker in i sargen utan att göra nått, då säger haha det är ju du som suger jag leder med 4 - 0.
Då kollade vi, styrningen var rätt men endå fel hos varandra, när han hade pucken och åkte om kring såg det ut på min bild att han höll på åka i samma rörelser som han styrde men på helt fel platts och jag hade pucken.
Det var riktigt komiskt med tanke på att vi inte märkt det under en hel period 😀
October 16, 2001
Inte nog med synkproblem i detta förbannade spel. Det rycker också. Trots total ominstallation rycker det till var 15:e sekund i Stcc2. Oerhört irriterande. Det kan inte vara min dator som brister i prestanda eftersom jag har en P4 2.0 NW med 512 MB RDRAM, ett GF4 TI4600 med 128 MB samt HD på 120 GB som inte är fylld.
Är det någon som har en lösning???
1 Guest(s)