October 2, 2002
Där är det så sjukt med min gamla dator. Den är bestýckad på följande sätt. PIII a là 600MHz, 412sdram och Geforce3 Ti200. Och det laggar faktiskt, lite irriterande men jag misstänker min gamla och saggiga hårddisk.
Sjukt slö, så det jag undrar, kan en slö hårddisk påverka CS så pass mycket att det börjar lagga?
January 15, 2002
lunari wrote: Där är det så sjukt med min gamla dator. Den är bestýckad på följande sätt. PIII a là 600MHz, 412sdram och Geforce3 Ti200. Och det laggar faktiskt, lite irriterande men jag misstänker min gamla och saggiga hårddisk.
Sjukt slö, så det jag undrar, kan en slö hårddisk påverka CS så pass mycket att det börjar lagga?
Ja! Hårddisken påverkar väldigt mycket! Jag hade ca 3GB ledigt på min 80GB HDD och då laggade det bajs, men min polare hade 20 GB leddigt på sin 40 och det laggade också en del, så han köpte en ny HDD på 40 GB och har bara cs på den, och då funkar de fint.
Edit: Lite lång mening, men orkar inte skriva om :bgrin:
May 17, 2002
Blue_Moon_ wrote: seriöst, skiten är så pass gammalt att du kan köra cs på en burk du lätt köper för en 100-ring nere på hörnet...
voodoo 2, 300mhz nått skulle nog inte vara ospelbart.
hmm från var för "så de inte laggar" jadu.... adsl funkar fint allefall.
jag hade en K6-2 400 med 256 mb sdram och ett voodo2 8mb. laggade järnet, inge ql att spela när fpsen ligger på cirka 5.. skaffa en 700mhz och ett gf2 så flyter det nog bra
1 Guest(s)