January 5, 2002
Ursäkta, har det med cracks att göra? Nu är det så att jag undrar om det finns inbyggt i något developer mode eller dylikt. Jag ber inte om någon crack eller liknande. Nu får ni faktiskt skärpa er.
Åter till frågan, kan det göras på ett legitimt sätt så vill jag veta hur. Måste man ha en crack så tänker jag inte fråga, eftersom det kommer att få mig bannad.
Puss
November 4, 2003
snyde wrote: Ursäkta, har det med cracks att göra? Nu är det så att jag undrar om det finns inbyggt i något developer mode eller dylikt. Jag ber inte om någon crack eller liknande. Nu får ni faktiskt skärpa er.
Åter till frågan, kan det göras på ett legitimt sätt så vill jag veta hur. Måste man ha en crack så tänker jag inte fråga, eftersom det kommer att få mig bannad.
Puss
Men för h-e...man får inte diskutera hur man tar bort cd-keycheck , fatta det!!
January 5, 2002
Avenger wrote: Men för h-e...man får inte diskutera hur man tar bort cd-keycheck , fatta det!!
Det handlar om servern. Jag vill veta om det går att göra så att servern inte verifierar klienternas bruk av cdkey, skulle detta ha något som helst med warez att göra? Jag äger en licensierad kopia av BF1942, däremot vill jag att min server ska tillåta att människor utan licens spelar på den.
Jag vet vad man får och inte får diskutera.
October 31, 2003
Avenger wrote: [quote=snyde]Ursäkta, har det med cracks att göra? Nu är det så att jag undrar om det finns inbyggt i något developer mode eller dylikt. Jag ber inte om någon crack eller liknande. Nu får ni faktiskt skärpa er.
Puss
Men för h-e...man får inte diskutera hur man tar bort cd-keycheck , fatta det!!
shit, ta't lungt nu va. :arg:
May 11, 2003
snyde wrote: [quote=Avenger]Men för h-e...man får inte diskutera hur man tar bort cd-keycheck , fatta det!!
Det handlar om servern. Jag vill veta om det går att göra så att servern inte verifierar klienternas bruk av cdkey, skulle detta ha något som helst med warez att göra? Jag äger en licensierad kopia av BF1942, däremot vill jag att min server ska tillåta att människor utan licens spelar på den.
Jag vet vad man får och inte får diskutera.
Varför vill man låta andra med warez spela då? Fattar inte logiken i dina argument... Precis samma sak som om jag frågar: "hur kan jag låta andra warez-barn spela på min server!?". Vi får inte snacka warez om jag har förstått NHs regler korrekt..
1 Guest(s)