July 27, 2004
Enstaka exemplar av Steel Beasts eller Steel Beasts Gold (med lite extra scenarier) kan hittas i välsorterade butiker för dataspel. (Tradition i Sundsvall har t ex ett ex på hyllan.) Det spelar ingen roll vilken version man köper, och de kostar inte skjortan heller, eftersom "alla" numera väntar på SB2 (föregånget av SB Pro PE) med modernare grafik, fler finesser och fordon.
Tyvärr hittar jag ingen kvarvarande demo för nedladdning. Skall se om jag kan lägga upp en kopia (20MB) på min hemsida.
/Olle
November 13, 2003
Raven Shield är mycket underskattat.. Det spelet går varmt på de lan vi har här.
Underbart roligt att köra team play på eller en Coop. Får snart Athena Sword efter mycket om och men och då blir det ännu mer RS.
Sen är CoD underbart i mp. Men en gammal höjdare är nog ändå MoHAA. Underbart att lira på nätet.
August 20, 2001
GooGeL wrote: vars får man tag i det då? Olle P
July 27, 2004
DiDi wrote: http://www.webhallen.com/prod......p?id=12565
Där fanns ju en fungerande länk till demo också! 🙂
Misstänker att det är den engelskspråkiga demoversionen med M1A1.
Det finns även en tyskspråkig demo med Leopard 2A4.
/Olle
November 13, 2003
Lite OT men ändå.
De är ju inte helt friska där på Webhallen..
Såg att de hade en annons på iPoden och kollade priset då.
4200 kr!! för en 20gb av tredje generationen. Skandal!
På apples online-store ligger den på 3200 för en 20gb av fjärde generationen. Vet de inte vad uppdatering heter?
Även om det inte är deras största inriktning så kan de väll ändå hålla en någorlunda koll på priser och nyheter.
1 Guest(s)