December 25, 2000
Fackamato wrote: [quote=MULLVADEN][quote=rippz]I dom nya spelen handlar allt om vem ska har snyggast grafik typ. Handlingarna och spel skänslan försvinner mer o mer
Japp.. EXAKT:.. bara grafik o fysik som måste vara på TOPP.. känslan o handlingen o sånt skiter dom totalt i.. känner på mig att HL2 kommer ha allt.. men däremot DOOM3 kommer typ suga balle...
Tror snarare det är tvärtom. Tror att Doom3 kommer skrämma skiten ur ett flertal här på forumet. HL2 känns ändå lite övertjatat. Doom3 är ju det man längtar mest efter, helt klart.
Undantaget som bekräftar regeln.
October 26, 2002
richardb wrote: Prova Gothic 2 till PC det fastnade jag för direkt, om du har ps2 borde du prova Metal gear solid 2. annars är det nog bara till konsol det finns riktigt bra spel, som tex final fantasy spelen till Playstation.
jo jag har kört igenom gothic 2 för ett tag sen... riktigt bra spel måste jag säga...lika så ettan... jag har inte ps2 men jag har 7,8, och nian i ff serien till psx 🙂
February 1, 2004
[ToMaHaWk wrote: ]Personligen så har jag mest varit fast i diablo-serien, spelar fortfarande både ettan & tvåan, dock oftast moddar av olika slag. Har hittills aldrig stött på ett roligare spel, ser fram emot ett eventuellt diablo 3.
Jag tror inte det blir ett tredje spel pga historien är slut. Du har ju dödat alla bröder.
September 19, 2002
StarCraft wrote: [quote=[ToMaHaWk]]Personligen så har jag mest varit fast i diablo-serien, spelar fortfarande både ettan & tvåan, dock oftast moddar av olika slag. Har hittills aldrig stött på ett roligare spel, ser fram emot ett eventuellt diablo 3.
Jag tror inte det blir ett tredje spel pga historien är slut. Du har ju dödat alla bröder.
Det är nog det minsta problemet. Nog ska du se att de kan hitta på nåt sätt för lilla dibbe att återuppstå... 😉 Jag menar, tyrael snackar ju någonting om att slutet på "The Worldstone" kan bringa med sig förändringar inte ens han kan förutspå, så nog finns det underlag för uppföljare nog.
July 3, 2003
Jag har inte hunnit testa spelet än men Nitro Family ska vara ett riktigt sjukt spel som är enormt kul!... iaf vad de sa på GamePlay :bgrin:
August 6, 2003
Diablo2 kommer du tröttana på om ca max 5mån.
Kör nåt mmorpg spel istället.
Lineage2, http://www.runescape.com, priston tale, eve online.
Det finns alltid nåt att göra.
Annars kan du ju köra gamla spel.
2 Guest(s)