August 10, 2001
Hejsan alla!
Jag har precis sett Terminator 2 på DVD för femtielfte gången ungefär och kom på vilket underbart bra spel spelutvecklare skulle kunna åstadkomma! Det finns hur mycket material som helst för att bli maffigt! Både i singleplayer och multiplayer!
Tänk er scenariot att det finns 2 "raser": Människan och maskin! Antingen kan man spela som människa antingen i dåtid eller i framtiden. I dåtiden som beskyddare för Sarah eller John emot en ond terminator som i Terminator 1 eller som människa i framtiden med strålvapen där du är med i motståndarrörelsen och slåss emot terminators och flygande maskiner. T.ex. på flaket till en jeep precis som i början av Terminator 2!
Eller är du en überterminator och ska ha ihjäl Sarah eller John! Kanske även emot en annan terminator som i Terminator 2?
Eller i framtiden där du är terminator befäl så det blir lite strategi också!
Spelet skulle även mycket framgångsrikt kunna hoppa i de två tidsrymderna på ett smidigt sätt! Det spelet skulle jag köpa direkt säger jag bara!
Tänk att vara en Terminator och slåss emot typ 50 SWAT killar samtidigt! Mäktigt!
Har hört något om att ett spelföretag fick rättigheterna till spelet i och med Terminator 3 filmen som förhoppningsvis komemr någon gång. Men jag vet inte mer än så.
Någon som har några mera ideér eller info om spelet/filmen?
Tack för mig!
mvh
/Agathorn
June 26, 2002
För upplysnings skull så finns det ett par Terminator lir... Gamla FPS från mitten av 90-talet... hur kaxiga som helst... har du nån skiva med w98 eller nåt så kan du ju installera det och ladda ner spelen gratis från http://www.the-underdogs.org
Enjoy your play!
1 Guest(s)