October 26, 2002
Min farsa har varit i thailand en månad och kom tillbaka idag.
Nu var det så att han hade köpt med sig ett pokemon spel till mig (på min begäran... ja jag tycker om pokemon det är ju skit skönt ju) och jag satte mig och spelade i nån timme och sen så sparade jag och stängde av... när jag startade igen så FANNS DET INGEN SAVE!!
Så arg jag blev, det går inte att spara på skiten...
så går det när man köper pirat kopierat importerat skit... så ett råd till alla et därute, köp aldrig skit!
December 15, 2003
Det är någonting som jag är helt emot, att piratkopierare tar betalt för sitt "arbete".
Jag kan principiellt förstå att man tankar hem "gratisspel" då det är rent ideellt även om spelutvecklarna förlorar pengar men att ha mage att ta betalt för piratkopior är ju helt förkastligt.
Visst jag har en helt annan ekonomiskt ställning än vad vissa datorspelare har men jag anser dock att om man nu skulle testa ett stulet spel så kunde man iallafall om man tyckte det var bra, köpa det.
November 16, 2003
chippen wrote: Min farsa har varit i thailand en månad och kom tillbaka idag.
Nu var det så att han hade köpt med sig ett pokemon spel till mig (på min begäran... ja jag tycker om pokemon det är ju skit skönt ju) och jag satte mig och spelade i nån timme och sen så sparade jag och stängde av... när jag startade igen så FANNS DET INGEN SAVE!!
Så arg jag blev, det går inte att spara på skiten...
så går det när man köper pirat kopierat importerat skit... så ett råd till alla et därute, köp aldrig skit!
Vilket var det?
1 Guest(s)