June 29, 2004
Tjena tjena....
För en tid sen så köpte jag The Simpsons Hit & Run.... Jag installerade detoch jag körde det och klarade några levlar... efter ett tag så började datorn krongla det kom upp ett fönster där det stod nått om ettsystem fel, i samma fönster var det en klocka som tickade ner från 1 min, sedan så stängdes datorn av... jag visste inte då att det var Blaster-viruset så jag installerade om XP typ 3 ggr, sedan när jag skulle installer The Simpsons Hit & Run igen så gick det inte!!! Det slutade att ladda när jag höll på att installera CD 3 och nån fil typ: soundfix lr nått, då kom det upp ett fönster där det stod att den inte kunde läsa från CD blablabla....
Hjälp mig !!! Jag älskar det spelet vet nån vad felet lr vet nån lr nånstanns där jag kan få vet vad felet är....?!
May 19, 2003
Tovedal wrote: Det slutade att ladda när jag höll på att installera CD 3 och nån fil typ: soundfix lr nått, då kom det upp ett fönster där det stod att den inte kunde läsa från CD blablabla....
Det är inte så att CD´n är lite repig? Pröva putsa av den lite om så är fallet. Jag har haft problem tidigare med en skiva, den hängde sig på ett speciellt ställe. Blåste lite och "torkade" av den, sen fungerade den igen.
1 Guest(s)