January 17, 2004
Min mor har varit och (!!!) _köpt_ (?!?!) spelet "The Sims" och A L L A expansion paket, runda 1000-1500:- sådär. Det ska tydligen vara "jätte skojjigt" enligt någon kärring polare till henne.
Iaf.
Jag sätter mig och installerar allt, efter nån timme är det klart.. är trots allt typ 10 skivor.. iaf.
Jag hjar tydligen installerat det i fel ordning, vilket inte var så bra..
Jag startar spelet, en liten text om att det är EA och maxis som har gjort spelet flashar förbi, sen kastas jag ut i win. Provar alla olika kompatiblitets lägen, samma sak.
Happ, skriver lite i forumen på thesims.se där det tydligen bara fanns korkade jävla småbrudar och en och en annan moppefjortis men slutligtn fick jag svar från någon admin där, jag skulle installera om i rätt ordning.
Ok, avinstallerar.. win > kontrollpall > lägg till ta bort > här fanns 2 the sims exp. med, provade det ena, den ville bara installera spelet. Provade det andra, samma sak. happ.
Tankar fixen från thesims.se som rensar registret osv och tar sedan bort skiten manuellt.
Börjar installera i rätt ordning, allt funkar fint, tills jag skickar i superstar-skivan. Nu frågar den om jag vill avinstallera superstar, trycker NO, install avslutas, provar igen fast trycker yes, avinstalleras.
Sätter i superstar igen, nu hittar den inte orginalversionen av the sims.
Där lessnade jag och började söka hjälp.. vad tror ni?
January 17, 2004
January 17, 2004
Bustin e endast console :/
Ska prova installa i den ordningen när orken återkommer..
Känner mig riktigt jävla irriterad, har alldrig haft så mkt problem med ett spel som detta, och detta är nog det enda köpta jag har.. lika bra att tanka, går snabbare och funkar bättre :/ sjukt.
1 Guest(s)