December 31, 2001
Nu kanske vi får en uppföljare av detta fantastiska spel 🙂
March 11, 2003
igelkott wrote: Vore guld värt, älskar BG-serien (och NWN såklart).
Bäste spelet någonsin är fortfarande BG1. f*n vad jag älskar världen man är i, även om grafiken är ganska så dålig så är det helt underbart.
Jag drog igenom det igen rätt nyligen. Tycker faktiskt att grafiken håller rätt bra. Man ser vad det skall föreställa, och det är ju det viktigaste. Det gör man ju knappt på många mycket nyare spel.
March 11, 2003
Death On Wings wrote: [quote=keffing]jasså... har aldrig pallat lira sånadär nördspel... för seegt...
Du menar spel som man behöver använda båda sina hjärnhalvor ? 😀
Nä, jag tror att det helt enkelt är svårt för honom att upprätthålla sin ickenördstatus, om han skulle spela BG. Det skulle ju vara hemskt om någon här på forumet tog honom för en nörd..... 🙄
June 21, 2004
denstore wrote: [quote=Death On Wings][quote=keffing]jasså... har aldrig pallat lira sånadär nördspel... för seegt...
Nä, jag tror att det helt enkelt är svårt för honom att upprätthålla sin ickenördstatus, om han skulle spela BG. Det skulle ju vara hemskt om någon här på forumet tog honom för en nörd..... 🙄
Definiera nörd?
December 31, 2001
denstore wrote: [quote=Death On Wings][quote=keffing]jasså... har aldrig pallat lira sånadär nördspel... för seegt...
Själv känner man sig hedrar när folk kallar mig dator nörd men enbart nörd är ej bra 🙂
December 31, 2001
Strasser wrote: Skulle vara kul ifall det dök ett nytt bg-spel, i samma anda som 2:an.
NWN, tyckte jag var helt värdelöst jämfört med bg-serien, själva motorn var bra och hur saker funkade men singleplayer delen sög apballe.
Tyckte inte heller om NWN men det var pågrund att det var som hack´n slash i mina ögon.
August 16, 2002
Death On Wings wrote: [quote=keffing]jasså... har aldrig pallat lira sånadär nördspel... för seegt...
njaee... gillar inte att tänka alls när jag spelar... om jag vill tänka gör jag läxor eller nåt, men det gör jag aldrig
December 31, 2001
keffing wrote: [quote=Death On Wings][quote=keffing]jasså... har aldrig pallat lira sånadär nördspel... för seegt...
njaee... gillar inte att tänka alls när jag spelar... om jag vill tänka gör jag läxor eller nåt, men det gör jag aldrig
Då har du missat en upplevelse kan ja lova.
Edit: Bättre än sex 😀
April 10, 2003
NWN är kul med alternativa mods och multiplayer (ps dom två expantionerna höjer spelet rejält.)
Men ett spel man längtar efter är ett i BG1 anda fan var rödögd efter jag slutat spela det förrsta gången. (Hadde suttit lite över en vecka och varvat det ett par gånger med flera char.)
2 Guest(s)