February 12, 2006
OfflineJag och en polare blev sugna på att lira något mmorpg spel men jag kan nästan bara hitta online spel, finns det inget bra offline spel numera? priset har ingen betydelse, bara att man ska kunna spela multiplayer och det ska vara hyffsad grafik i tredje person, förslag? 😛
December 31, 2001
OfflineTJeKov.se wrote: Jag och en polare blev sugna på att lira något mmorpg spel men jag kan nästan bara hitta online spel, finns det inget bra offline spel numera? priset har ingen betydelse, bara att man ska kunna spela multiplayer och det ska vara hyffsad grafik i tredje person, förslag? 😛
Du vet vad ett mmorpg är va?
MASSIVE Multiplayer ONLINE Roleplaying Game
Ska ni köra offline så mister ni just "MASSIVE" och "ONLINE" så ett mmorpg är inte det spel du söker, det du sökre är någon sorts rpg lir som nytjar 3e persons synvinkel och går att köra över internet eller lan.
February 12, 2006
OfflineDeath On Wings wrote: Du vet vad ett mmorpg är va?
MASSIVE Multiplayer ONLINE Roleplaying GameSka ni köra offline så mister ni just "MASSIVE" och "ONLINE" så ett mmorpg är inte det spel du söker, det du sökre är någon sorts rpg lir som nytjar 3e persons synvinkel och går att köra över internet eller lan.
aha, kanske därför jag inte hittade något 😛 men vad heter den typen av spel? är det rpg då?, typ som Titan Quest ska det vara..
February 12, 2006
OfflineDeath On Wings wrote: Titan Quest är ett RPG ja.
Sen finns det massor av underkategorier på RPG oxå, så som tex Diablo som kallas för hack´n slash just för att det är ett hjärndött huggande igenom hela spelet 🙂
Okej, vill helst att det ska vara story i spelet och lite sagan om ringen liknande.
February 12, 2006
Offline1 Guest(s)

Log In