July 18, 2003
Någon som spelar? Spelar på Speed 3 servern.
Tänkte om vi kunde dra igång en NH alians, ungefär som den dem har på sweclockers.
November 7, 2005
July 18, 2003
Lodisen wrote: Började precis. Ska nu se om detta är något att ha. =D
http://www.daimi.au.dk/~bentof.....romans.txt
Tänk på att allt går 3 gånger snabbare i speed 3 🙂
July 18, 2003
Lodisen wrote: Jo, det förstår jag. Hur bygger man en samlingsplats? Står att det inte finns några krav, likförbannat kan jag inte bygga skiten.
Du kan bara bygga den på en specefik plats, typ "klockan" 5 från centrum. Närmast.
Satsa på att få upp råvaror som f*n första veckan bara,
August 28, 2004
Dry_Ice wrote: [quote=Lodisen]Jo, det förstår jag. Hur bygger man en samlingsplats? Står att det inte finns några krav, likförbannat kan jag inte bygga skiten.
Du kan bara bygga den på en specefik plats, typ "klockan" 5 från centrum. Närmast.
Satsa på att få upp råvaror som f*n första veckan bara,
Snicksnack, jag ska attackera grannen.
July 18, 2003
Klanen heter NH och om ni söker efter spelaren DFA (Niklas.Andersson) så ser ni NH aliansen.
Om ni tänker regga er nu så ta gärna i västra delen då det är där jag befinner mig och även Niklas om jag förstår det rätt, lite mindre områden att förflytta sig bara. Men det går överallt!
August 30, 2005
Jalle64 wrote: [quote=urk]är det server 3 eller server 3x?
Läs första inlägget 🙄
hissen gick ner och myntet åkte upp några sekunder när jag skrev inlägget jag fattade inte ricktigt x ibörjan att det står för speed. tog väl 3 sekunder iefter jag fick ett märke i pannan av min handflatta. hur dum man var. får väl ursäkta mej själv att jag har blivit tömd på lite blod innan.
1 Guest(s)