November 28, 2002
Hej.
Jag har numera två skapliga datorer hemma. Polarn och jag slutade med Wow för ett tag sedan och planerar inte att börja förens efter sommaren.
Vi har varvar D2 Lod co-op multiplayer ett par gånger och vill ha något annat spela att spela nu. SÅ, vi vill gärna ha tips!
De spelen som vi kikat på är:
Neverwinter Nights 1 och 2, skall man börja med 1an eller är den inte värd att spela? Skall man gå direkt på 2an?
Baldurs Gate Vilket av dem skall man köra?
Warcraft 3
Kom gärna med förslag, det behöver ju inte vara rollspel heller. Polarn är dock inte mycket för first-person-shooter spel.. Givetvis skall vi spela lite Warcraft 3 och strategispel, tips på kul sådana spel?
Alla tips i alla kategorier uppskattas, så länge dom är spel där man kan sammarbeta. Gärna bra storylines...
Tack på förhand
February 23, 2004
November 22, 2001
Ctrl wrote: Sacred - Buggigt men fungerar helt okej annars.
Har de fortfarande inte fått ordning på det spelet? De släppte ju en expansion till det?
Riktigt bra spel, jag tyckte det var bättre än diablo förutom alla irriterande buggar. Jag o polarn hade väl spelat igenom sådär 80% av spelet när det buggade så vi inte kunde komma vidare.
September 27, 2002
Polekatt wrote: tycker de nya ghost recon (Advanced warfighter 1 och 2) är grymma i coop... riktigt nice att köra lite "war" tactics och liknande, lobba lite granater och täcka varandras ryggar när man avancerar etc.. kul som fan.
best regards, pole
Tyvär funkar det inte rikigt med täcka varandras ryggar.
Smygarman fram och har man missat en snubbe så är man död. Spelar oftast ingen roll om man har en bakomsig för han ser ändå inte han.
Ghost recon tycker jag är rikigt segt både i multi och singel. Man får aldrig den härliga känslan med nertäckande eld mm.
September 16, 2002
Ivo wrote: Modden Alien Swarm till UT2k4 är helt lysande i coop annars, lite som Diablo fast med kulsprutor och aningen mer taktik.
Haha!
Efter att jag läst första posten i denna tråd så visste jag att du skulle komma för eller senare och rekommendera Alien Swarm. I precis alla "kan ni rekommendera något co-op?"-trådar så gör du det.
Hur många är det nu? 😀
Nåja, jag håller med. Det är suveränt.
rock599 wrote: Titan Quest?
Jag rekommenderar också det! Gärna med expansion!
2 Guest(s)