September 7, 2003
Orginal sajjer du??? tror inte du har orginal,, för typ, om men "Skulle tanka ner det" så måste man typ ha ett visst CRACK (nämner inte namn) så slipper man att spelet stängs av när man trycker "Avsluta match",,, så D så 😛 så du har nog antagligen ladda hem det lr något annat 😛
January 5, 2003
Jappse wrote: Orginal sajjer du??? tror inte du har orginal,, för typ, om men "Skulle tanka ner det" så måste man typ ha ett visst CRACK (nämner inte namn) så slipper man att spelet stängs av när man trycker "Avsluta match",,, så D så 😛 så du har nog antagligen ladda hem det lr något annat 😛
Vill du att jag ska kuta över till grannen och scanna fodralet?
November 10, 2002
gadden wrote: [quote=Jappse]Orginal sajjer du??? tror inte du har orginal,, för typ, om men "Skulle tanka ner det" så måste man typ ha ett visst CRACK (nämner inte namn) så slipper man att spelet stängs av när man trycker "Avsluta match",,, så D så 😛 så du har nog antagligen ladda hem det lr något annat 😛
Gör gärna det, för det var ett problem med warez versionen 😉
Ingen kommer komma hem till dig och döda dig bara för att det är warez, bara erkänna så får vi det ur världen...
January 5, 2003
DarkStormZ wrote: [quote=gadden][quote=Jappse]Orginal sajjer du??? tror inte du har orginal,, för typ, om men "Skulle tanka ner det" så måste man typ ha ett visst CRACK (nämner inte namn) så slipper man att spelet stängs av när man trycker "Avsluta match",,, så D så 😛 så du har nog antagligen ladda hem det lr något annat 😛
Gör gärna det, för det var ett problem med warez versionen 😉
Ingen kommer komma hem till dig och döda dig bara för att det är warez, bara erkänna så får vi det ur världen...
Jag vet inte vad i det hela du inte förstår där det står att det inte är en kopia av spelet. Men visst, om man ska få någon hjälp här så måste man visst bevisa att man har originalet, så jag kutar över och scannar fodralet sen.
October 25, 2003
gadden wrote: [quote=Jappse]Orginal sajjer du??? tror inte du har orginal,, för typ, om men "Skulle tanka ner det" så måste man typ ha ett visst CRACK (nämner inte namn) så slipper man att spelet stängs av när man trycker "Avsluta match",,, så D så 😛 så du har nog antagligen ladda hem det lr något annat 😛
grannen??
varför har grannen ditt fodral?? 😉
January 5, 2003
tindy_14 wrote: [quote=gadden][quote=Jappse]Orginal sajjer du??? tror inte du har orginal,, för typ, om men "Skulle tanka ner det" så måste man typ ha ett visst CRACK (nämner inte namn) så slipper man att spelet stängs av när man trycker "Avsluta match",,, så D så 😛 så du har nog antagligen ladda hem det lr något annat 😛
grannen??
varför har grannen ditt fodral?? 😉
Grannen har en scanner, vilket inte jag har.
2 Guest(s)