September 8, 2001
... hoppas bara inte att det är lika ÖVERDRIVET som ettan. 5meter höga monster med raket armar som man ska döda med en pistol.
Hoppas det är lika bra som Unreal Tornament...
Blir inte Unreal II som tournament? Hoppas det kommer ngn mod som blir ungefär som ett tournament...
Väntar på demon till Unreal II och Sof II...
September 8, 2001
On 2002-02-11 19:58, Mind wrote:
uh vah tournament ? vad dillar du om nu ? finns det mods o sånt oxå uhh jobbigt
Ja, alltså unreal 1 var juh ett
gå-runt-å-skuta-och-tänka spel, men Unreal Tournament var ett tournament där bäste man vinner, typ q3 arena. Eeh... :whops:
Vad jag försöker säga är att unreal II kommer väl inte att vara som ett tournament utan ett vanligt gå-runt-och-skuta-och-tänka spel. Ojoj... :whops: Jag är nog inte född med pennan i handen jag iaf...
Puh, va krångligt det där blev... Aja.
May 17, 2001
February 12, 2002
För det första så är Unreal2 Unreal Tournament 2 helt olika spel, exakt som Unreal och Unreal Tournament var olika på sin tid!
Dessutom kan vi ju se fram emot konsol spelet Unreal Championship som till att börja med släpps till x-box!
( Men troligtvis kommer att släppas till ett antal andra Konsoller med )
---------------->
Hur som helst verkar Unreal2 bli ett riktigt kungligt spel bara titta på grafiken... den är ju totalt underbar...
hoppas bara storryn är lika bra och att känslan fungerar som den ska.
(och att medhjälpar bruden är lika storbystad som det syns på screenshotsen!)
-------Kolla bilderna-------
Bild1 ,Bild2 , Bild3 , Bild4 , Bild5 , Bild6 , Bild7 , Bild8 ,
Bild9 ,Bild10 , Bild11 , Bild12 , Bild13 , Bild14
--->
Unreal Championship verkar inte heller vara så sugit,
fast nu många av gubbarna har quake stuket och här stora och feta.. 😛
-------Kolla bilderna-------
Bild1 ,Bild2 , Bild3 , Bild4 , Bild5 , Bild6 , Bild7 , Bild8 ,
Bild9
--->
Osså som sagt håller de ju på med efterföljaren till det absolut bästa fps spelet hittils! Nämligenen Unreal Tournament.
För enligt min "ringa" åsikt tog det Q3 med hästlängder eller rättare sagt så orkade aldrig Q3 upp till UT's nivå (när nu det kom ut efter UT). 😛
+ (Är det någon som vågar säga emot mig nu så är jag mer än villig att ta den diskusionen HÄR....)
February 12, 2002
Vad bra att du håller med mig!
Kolla den här länken
------------------>
"Varför UT är Bättre än Q3"
1 Guest(s)