September 5, 2001
Är det bara jag som snubblat över denna kopia eller?...jag läst någonstans att det inte var olagligt att äga denna alfan eftersom trademark:en inte är registrerade? Alltså,det jag frågar är...är det olagligt att äga kopian av alfan.(jag gör det nämligen och det är RIKTIGT snyggt).
September 4, 2001
Ja har också gått omkring i alfan. Tror det fanns 4 - 5 banor att testa. En bana är skitliten, o där står den där bruden. Enormt snyggt äre.....Cirkla runt o tog skärmdumpar som bara faaaannn..
grymma bröst....EE.aja..... Det var grymt snyggt, det snyggaste jag sett hittils på en PC. ÄRLIGT!
December 25, 2000
On 2002-01-28 22:38, hawkie wrote:
Är det bara jag som snubblat över denna kopia eller?...jag läst någonstans att det inte var olagligt att äga denna alfan eftersom trademark:en inte är registrerade? Alltså,det jag frågar är...är det olagligt att äga kopian av alfan.(jag gör det nämligen och det är RIKTIGT snyggt).
Inte troligt att det inte skulle vara olagligt, för det första är det copyright;at osv.
Och om den inte funkar så ska ni inte klaga utan hålla käften jääävligt tyst, den gjordes trots allt bara för att funka med deras system när dom visade upp den, ingen annat!
September 5, 2001
On 2002-01-30 12:53, ViU wrote:
On 2002-01-28 22:38, hawkie wrote:
Är det bara jag som snubblat över denna kopia eller?...jag läst någonstans att det inte var olagligt att äga denna alfan eftersom trademark:en inte är registrerade? Alltså,det jag frågar är...är det olagligt att äga kopian av alfan.(jag gör det nämligen och det är RIKTIGT snyggt).Inte troligt att det inte skulle vara olagligt, för det första är det copyright;at osv.
Och om den inte funkar så ska ni inte klaga utan hålla käften jääävligt tyst, den gjordes trots allt bara för att funka med deras system när dom visade upp den, ingen annat!
joo..håller med,man kan juh inte direkt mejla o säga "det inte stabilt".men det är JÄÄÄÄÄvligt snygt,ska komma upp med screen shots som INTE finns någonstans
http://pitagruppen.bravepages......2shotX.jpg
där x är 1-12
[ Detta Inlägg ändrades av: hawkie den 2002-01-30 22:43 ]
December 25, 2000
Redcheat, du verkar ju vara blind..
Unreal 2 är skitsnyggt, säg ngt som e snyggare?
//ViU
om ngn undrar så finns screens här
http://www.unreal2.com/gallery.html
April 9, 2001
Att det inte är trademark:at betyder att namnet inte är varuskyddat. Däremot så är det nog copyright på alphan OM det står det någonstans.
Tänk på att denna version var speciell för att den visade 3d motorn och var avsed att köras av en snubbe som skulle demonstrera några specifika saker i motorn. Det är alltså bara en preview av en ingrediens i hela spelet.
April 2, 2001
January 9, 2001
Skärpning...det är en pre alpha som inte är avsedd för allmänheten. Den speglar INTE det slutliga spelet kvalitet och är antagligen inte speciellt optimerat. Den är INTE avsedd för att betygsättas eller dömas på nåt sätt.
Vänta tills det färdiga spelet är släppt för det.
June 14, 2001
On 2002-02-01 23:57, fozz wrote:
Skärpning...det är en pre alpha som inte är avsedd för allmänheten. Den speglar INTE det slutliga spelet kvalitet och är antagligen inte speciellt optimerat. Den är INTE avsedd för att betygsättas eller dömas på nåt sätt.
Vänta tills det färdiga spelet är släppt för det.
Precis, bra talat
1 Guest(s)