May 16, 2001
---------------
kode wrote:
jag kör testservern först. den är lättast att ta sig in och döda loggarna på. telefonnummer är också bra att bounca på... de har inga loggar.
---------------
Menar du att man bryter spårkedjan om man går via en telefon?? Måste testa...
Hur surt är det att bli haffad och få gameover efter 20 timmars spel!!!! Ska börja kopiera själva *.usr-filen - går ju inte att spara på annat sätt efter vad jag förstått.
Och för alla er som undrar var man kan få tag i spelet så finns det att beställa här:
http://www.introversion.co.uk/...../news.html
Billigt, och absolut värt pengarna. Och så går det att betala med något slags postgiro eller moneytransfer (så kreditkort är inte nödvändigt). Så ge fan i att tjattra om dc och annat warezsnack!
Föresten, grym fansida med tutorials och tips:
May 17, 2001
August 8, 2001
Efter att du lyckats råna banken e spelet rätt meningslöst. Men om du nu absolut vill testa det så hittas svaret här.
October 21, 2001
On 2001-10-29 11:06, Chewie wrote:
Hur köper man sig mer tid, hinner ju inte att fullborda ett hack, jag har en 120GHz processor och ska göra mitt första level 4 hack.
ju fler och längre sträckor du routar mellan, desto längre tid får du. ett tips är att du skaffar "HUD:trace shown on map" eller vad den heter så att du vet hur långt tracen kommit. då ser du var du kan bryta passive trace och så.
och jag tror faktiskt att telefonnummer inte har loggar (men det är dumt att chansa...)
October 21, 2001
On 2001-10-27 15:54, da Source wrote:
Hur surt är det att bli haffad och få gameover efter 20 timmars spel!!!! Ska börja kopiera själva *.usr-filen - går ju inte att spara på annat sätt efter vad jag förstått.
det är väldigt surt. jag backupar userkatalogen innan jag gör svårare uppdrag...
plotten är faktiskt ganska intressant också. nu när jag har lite utrustning ska jag nog ta och titta lite på den där mainframen...
October 21, 2001
On 2001-10-29 20:34, Kloppe 02 wrote:
Finns det något sätt att fixa den så att den automatiskt routar genom alla tillgängliga servrar? Lite jobbigt att göra det manuellt varje gång...
egentligen så går det inte, men man kan alltid köra en ganska bra routning och sedan spara den... sedan laddar man och lägger till den server man ska in på... (det kan dock se lite konstigt ut om man lagt till servrar efter att man sparat)
October 21, 2001
On 2001-10-29 22:48, Donan Fear wrote:
Jag gjorde misstaget att råna en bank på 800000 och nu vet jag inte vad jag ska göra med alla pengar! 😀Nu ska jag ta och undersöka vad som händer med Revelation och ARC och så ska jag försöka bli av med sociopat-stämpeln..
jag gjorde det misstaget också, med undantaget att jag stal 1.5 miljoner första gången... sedan 900k och slutligen 800k, har bara lyckats göra slut på 200k... men jag steg i level ganska ordentligt.
jag undrar faktiskt också vad som händer med ARC och det.
August 29, 2001
http://romka.demonews.com/idea.....ex_eng.htm
scrolla ner till:
From: Alexander Savintsev, [email]lurgee_2000@yahoo.com[/email]
Känns igen lr hur???...
August 23, 2001
October 21, 2001
On 2001-11-01 18:25, KImma wrote:
Det finns en nätverks funktion ?
Men hur kör man nätvärk i spelet ?
det funkar juh o connectat til lvarann i spelt.. men det blir ingen skildnad
det är meningen att man ska kunna köra med kartan på en av skärmarna. något multiplayer i annan bemärkelse är inte implementerad, men kanske kommer i en framtida patch.
1 Guest(s)