June 24, 2001

Jag har fastnat på ett ställe i uplink
Mitt första uppdrag på difficult 4..
man ska ta sej in i en databas o ändra en killes identitet..men när man ska göra de så står de att de blir disablat av proxyn. de kan väl inte va meningen att man ska köpa en proxy bypass eller va dom heter? de e ju svin dyrt..
September 18, 2001

har 1.4 miljoner på Uplink .. så svårt är det inte att skaffa pengar =) när du väl har en HUD tjofräsantjofräsan (för 20papp) så rammlar pengarna in muahahahahahahaha..
är Mage förövrigt =) och 1a på top listan
har du några andra frågor är det bara att fråga ...
men som svar på ditt problem: köp en proxy disable (typ 2000C+ eller nått sånt... level 2 minst)
September 18, 2001

första uppdragen (upp till level 3-4) klarar du dig med:
Tracker (level 4), Password cracker (kanske dictionary då, men den brukar inte funka på mina levlar så den har jag gjort mig av med ,), Log Deleter (level 4)
och sedan bara köra rakt på ... bounca via internic först .. sen är det bara att "hacka" sig in i det (hehehehe, vadå hacka? dom har ju ingen säkerhet) och sedan ta bort alla loggar på att du bouncat via dom =) så att dom flesta inte kan spåra ner dig
du andra som sa att du hade 3 mille: har tröttnat på att råna banker, bara samma sak om och om igen . vill ha mer motstånd .. men nu är jag fast =/ hittar inte "core" 0.7 =P har kollat loggar och allt möjligt . finns inte nån stanns =/
September 18, 2001

September 18, 2001

shareware är det ju inte direkt .. kostar 25$USD eller nått sånt .. men värt det =)
en .. "hacker" (cracker snarare ... suck , som jag alltid sagt =) ALLA skriver jämt fel;)
http://www.introversion.co.uk/ <-- läs mer
September 18, 2001

1 Guest(s)