September 18, 2001
monitor bypass behöver du inte för att kolla hur mycket pengar folk har ..
bounca, in i banken (fyll i account nummret för "offret) , sedan kör du password crack, klicka på "view account" . sedan så svarar du mailet (glöm inte att oxå skriva hur mycket det stod där på kontot 😉 .. obs: har upptäckt det att vissa vill inte veta hur mycket pengar han har, utan hur mycket "loan" han har.
om du ska "tracea" en överföring, gör steget ovanför, klicka istället för view account på view statement, (gör som jag (lite fuskigt 😉 kör printscreen, och kör nått bild program (photoshop, paint, winword etc.) och kör ip addressen i IP lookup. sedan gör du samma steg igen, men svara istället med vad killen hette (som fick emot X*100000C)
September 18, 2001
June 24, 2001
Jag märkte de 🙁
När jag var mitt uppe i ett tillslag mot en bank, för att öka på min pengakassa lite, så blev skärmen svart.. sen kom det fram text som sa att jag hade blivit haffad för att ha stuligt pengar från en bank :sad:. Jag hade ju gjort uppdrag innan som gick ut på att föra över pengar från att konto till ett annat men det här var första gången ja förde över till mitt eget konto.
Som tur var hade ja sparat .usr filen men det var att visst ett tag sen ja hade gjort de 🙁
[b]Athlon @1100|256@pc133|POV Gerforce2 PRO/GTS 219@350|Samsung cdr/cdrw 8x6x32|3com 10/100|HD 30GB|[ Detta Inlägg ändrades av: OsiriZ den 2001-11-10 22:00 ]
2 Guest(s)