May 17, 2002
MULLVADEN wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=MULLVADEN]En uppe på lampan...=)
den som jag har kollat på så mycket,, får la pilla där igen då,
kan fortfrande inte lyfta på papperskorgen.
Kommer du åt den.?
jag gick bort från den efter att ha hittat hårpappret.. sen öppna jag dörren gick tillbaka.. frunka inte.. gick bort.. gick tillbaka.. nu kan så lyfter jag på den varjegång jag klickar på den..=)
VA FAN!!: jag har allt nu tror jag.. va fan ska man göra med alla kinestecken???
¨
har du hittat lappen med alla kinestecken på, den i medecinburken?
June 17, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=MULLVADEN]En uppe på lampan...=)
den som jag har kollat på så mycket,, får la pilla där igen då,
AAAARGH!!! var på lampan skall man klicka!
kan fortfrande inte lyfta på papperskorgen.
Man ser en liten lapp på lampan.. den e typ sammma färg som lampan o taket.. så lite svår att se.. kolla noga så ser du den...=)
November 22, 2001
Med lampan menar du den som sitter på väggen som man ser när man klickar på lampen eller finns det en till där?
Jag har hittat under tofflarna, kylskåpet, papperskorgen, väggen bakom lampan, under kuddarna (eller vad är det) och tredje hyllan.
en av dessa är den med håret på.
June 17, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=MULLVADEN][quote=Krqagyzzz]ok, kan fortfrande inte lyfta på den, sak samma. btw ser man papperslappen på lampan eller måste man greja?
Den ska ligga uppe på lampskärmen...
det finns väll bara en lampa, eller har jag missat något?
ja.. den e taket... lappen ligger där..
May 17, 2002
Json_81 wrote: Med lampan menar du den som sitter på väggen som man ser när man klickar på lampen eller finns det en till där?
Jag har hittat under tofflarna, kylskåpet, papperskorgen, väggen bakom lampan, under kuddarna (eller vad är det) och tredje hyllan.
lampa på väggen?
November 22, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Json_81]Med lampan menar du den som sitter på väggen som man ser när man klickar på lampen eller finns det en till där?
lampa på väggen?
nä, men lappen sitter på väggen/takkanten bakom lampan
2 Guest(s)