October 11, 2002
Har ni sett den senaste videon från Half-life2? Alltså.. såna spel är sånt som man skulle se om man sätter på en framtidsfilm med Arnold schwarzenegger eller nåt. AIn är nåt in i HÄSTVÄG och fysiken.. brr..
Har kollat på filmen minst 10 gånger bara ikväll och jag får inte nog.. längtar som en.. ja jag vet inte vad.
Döm själva! (Dock är filmen runt 600mb stor så modemanvändare kanske inte känner för att tanka hem den..)
Tro mig, det är värt nedladdningen, det är det mest fruktansvärda jag sett. Någonsin. :cy:
October 11, 2002
HELIX wrote: Är det samma film som redan har funnits ute i ett par månader? På den ser AI´n ut att vara lika bra som i Duke Nukem och Grafiken som i UT2003.
Ligger inte inlägget i fel forumdel nu förrästen?
Vet ej hur länge den har funnits ute.. AIn är INTE som i Duke Nukem och grafiken.. ja du.. underbar.
Var inte direkt menat som bara ett vanligt spel post, var mer att visa hur långt fram Valve verkligen har kommit i speltekniken. Jag hade aldrig kunnat tänka mig det här innan jag såg filmen.. Tekniken går framåt. :eye:
June 3, 2001
Jiggly wrote: Döm själva! (Dock är filmen runt 600mb stor så modemanvändare kanske inte känner för att tanka hem den..)
Jag har sammalika fast i Xvid och är på 196mb, bättre kvalle är det me. 😛
Som om modemarna skulle bli gladare.. 🙄
Half-Life.2.XviD.Rammeh.avi heter den.
December 23, 2000
vafan läggav!
den där filmen är ju så gammal alla som spelar spel har sätt den, vet inte var du har varit.
skit i den där långa filmen och ladda hem riktiga filmer istället med binkformat - man tror att ngn spelar spelet på din dator
November 29, 2001
WzuP wrote: man tror att ngn spelar spelet på din dator
eller hur, bink är fan det bästa videocodecet någonsin
de borde göra standalone spelare baserade på det!
kvallen är ju så sjuk att du kan se varena liten pixel längs varenda kant osv.
enbart på några fp ställen kan man se det minsta spår av komprimering
go bink =)
October 11, 2002
WzuP wrote: vafan läggav!
den där filmen är ju så gammal alla som spelar spel har sätt den, vet inte var du har varit.
skit i den där långa filmen och ladda hem riktiga filmer istället med binkformat - man tror att ngn spelar spelet på din dator
Ursäkta mig då att inte jag lusläser varenda grej på nätet.. :hrm:
October 11, 2002
UndaC wrote: [quote=WzuP]man tror att ngn spelar spelet på din dator
go bink =)
Undac, när du ändå är här så kan jag ju passa på att fråga dig en sak, hur bra kommer HL2 att gå med mitt Ti4600? För jag funderar nästan på att skaffa mig ett Radeon9800Pro enbart för det här spelet för att inte gå miste om massa grymma effekter som inte mitt 4600 har..
Vad tycker du? :bok:
June 13, 2001
rätt rätt... det var dom filmerna som snurrat runt på nätet sedan i våras..
finns bättre ställen att ladda ner dom dock ; typ:
http://www.dailyrush.dk/files/.....s/pages/3/
går lite snabbare där från med...
Jag som alltid förespråkat Dailyrush..
July 22, 2003
UndaC wrote: [quote=WzuP]man tror att ngn spelar spelet på din dator
go bink =)
Laddade ner en sån film och kikade på den prec. Det flöt på fint men vad är det som bestämmer hur grafiken ska vara ? Flyter det lika bra på ett g4mx som det gör på mitt Radeon eller anpassas filmen efter grafikkortet eller hur fungerar det ?
July 19, 2001
Blaze86 wrote: [quote=UndaC][quote=WzuP]man tror att ngn spelar spelet på din dator
go bink =)
Laddade ner en sån film och kikade på den prec. Det flöt på fint men vad är det som bestämmer hur grafiken ska vara ? Flyter det lika bra på ett g4mx som det gör på mitt Radeon eller anpassas filmen efter grafikkortet eller hur fungerar det ?
Det är ju alltså en film..
July 22, 2003
HELIX wrote: [quote=Blaze86][quote=UndaC][quote=WzuP]man tror att ngn spelar spelet på din dator
go bink =)
Det är ju alltså en film..
Ser ju inte så ut 🙄 , men ni vet säkert 😀
OFFTOPIC: Nån mer än jag som inte får ett mail när man bevakar ett ämne ?
3 Guest(s)